صادرات انواع چرم گاوی خام

صادرات انواع چرم گاوی خام هم اکنون به خارج از مرزهای کشورمان با کیفیتی ستودنی در حال انجام است. این چرم گاوی خام یکی از تولیدات معروف جهان بوده که کشور ایران اولین صادرکننده این محصول بی نظیر و ارزشمند است. چرم خام گاوی برای تهبه انواع کفش و کیف و پالتو و غیره به کشورهای همسایه نظیر عراق، ترکمنستان، پاکستان، سوریه، لبنان، ارمنستان، قرقیزستان و ترکیه و همچنین کشورهای اروپایی و آسیایی و چین صادر می شود.

صادرات انواع چرم گاوی خام

اطلاعاتی مختصر در مورد چرم گاوی اشبالت

اطلاعاتی مختصر در مورد چرم گاوی اشبالت

چرم گاوی اشبالت، مخملی شکل و نرم و لطیف است و از ضخامت کمتری برخوردار می باشد و بسیار سبک است و از لایه زیرین چرم گاوی تهیه شده است. چرم گاوی اشبالت بسیار پرفروش است،این نمونه از چرم حالت مخملی دارد و پرزپرز می باشد و همانند چرم گاوی براق نیست.

به زبان ساده تر به سطح زیرین پوست گاو اشبالت گفته می شود، چرم اشبالت از لایه درونی و میانی پوست چرم گاوی تهیه می شود،  این مدل از چرم قیمت بسیار ارزان تری در مقایسه با انواع دیگر چرم ها دارا می باشد. چرم اشبالت در هر دو طرف پشت و سطح رویی حالت پرز دار دارد و در رنگ های بسیار مختلفی به بازار فروش عرضه می شود.

چرم اشبالت در تهیه پالتوهای شبیه به جنس فوتر کاربرد فراوانی دارد و جذاب ترین طراحی پالتو را با این مدل از چرم می توان با دستان هنرمندان و خیاطان زبده و ماهر روی این چرم پیاده کرد.همه افراد حتی با درآمد متوسط می توانند این چرم ارزشمند را خریداری نمایند و بهترین استفاده ها را از آن ببرند.

درحقیقت اشبالت نمونه از از چرم های جیر است که صیقل داده شده است و از ورقه ورقه شدن چرم ضخیم گاوی به دست آمده است.انواع این چرم با   کیفیت  و عالی بسیار فراوان است و از این محصول بهترین استفاده های مفید صورت می گیرد و یک درجه از کیفیت چرم های جیری پایین تر است.

عرضه کننده چرم گاوی خام

عرضه کننده چرم گاوی خام عرضه کننده چرم گاوی خام  با پایش و ارزیابی تمامی استانداردها این محصول انعطاف پذیر و مقاوم و  پرکاربرد را به تمامی نقاط کشورمان عرصه می نماید. چرم خام گاوی در طرح های بسیار شیک و جذاب و با طیف رنگی بسیار متنوع با بهترین نوع کیفیت تهیه و تولید شده و به سایر نمایندگی های فروش عرضه می گردد.

این محصول مرغوب به علت کیفیت بینظیر و کاربردهای حیاتی و طرح های خاص و ساده و تنوع رنگی که دارد همواره مورد تقاضای بازارهای داخلی و خارجی قرار گرفته است و به کشور های افغانستان، عراق و بسیاری دیگر از کشور های همسایه صادر می گردد.

صادرات چرم خام گاوی به علت مرغوبیت و تنوع بسیار پر رونق می باشد.هم اکنون با مشاورین فروش ما تماس بگیرید و ثبت سفارش نماید.عرضه چرم گاوی با درخواست خریداران عزیز به کلیه نقاط کشور صورت می گیرد.