صادرات انواع چرم گاوی طرح دار

کشور ایران به دلیل تولید فراوان انواع چرم گاوی طرح دار هر ساله مقدار زیادی از این محصولات را به کشورهای دیگر صادر می کند. چرم گاوی به دلیل کیفیت بالا و طرح های متنوع در بین کشور های خارجی طرفداران زیادی دارد از این رو با افزایش تقاضا، صادرات چرم گاوی نیز افزایش می یابد. تولیدکنندگان از طریق صادر کردن این محصولات می توانند سود زیادی را به دست آورند و هم چنین زمینه فروش بالا را فراهم نمایند.

صادرات انواع چرم گاوی طرح دار

اطلاعاتی مختصر در مورد چرم گاوی اشبالت

اطلاعاتی مختصر در مورد چرم گاوی اشبالت یکی از انواع چرم پرطرفدار و پرکاربرد، چرم گاوی اشبالت می باشد که در طرح ها و رنگ های مختلفی چون؛ قرمز، آبی، سبز، قهوه ای، مشکی و….. تولید می شود. اشبالت در واقع نام سطح زیرین پوست گاو است که از ضخامت و استحکام بالایی برخوردار می باشد و با توجه به این که چرم از این قسمت به دست می آید به نام چرم گاوی اشبالت معروف است.

برای تولید این نوع چرم قسمت براق و صاف پوست را صیقل می دهند و در نتیجه چرمی مخملی و پرزدار حاصل می شود که به دلیل پرزهای کوتاه بسیار لطیف و نرم می باشد از این رو بسیاری از افراد شیفته حالت مخملی آن می شوند. چرم اشبالت که به چرم پرزدار نیز معروف است توسط کارخانجات متعددی جهت زیبایی بیشتر و جلب توجه رنگ آمیزی و طرح دار می شود.

چرم گاوی اشبالت به دلیل کیفیت عالی در اثر کشیدگی به هیچ وجه پاره نمی شود در واقع نوعی خاصیت کش دار دارد.یکی از مزیت های مهم آن که سبب فروش بالا شده است، برش راحت می باشد از این رو هیچ هدر رفتی ندارد و بسیار مقرون به صرفه است.

از چرم گاوی اشبالت در زمینه های مختلفی چون؛ تولید کیف و کفش، پوشاک و کاور های مختلف استفاده می کنند هم چنین در صنعت نیز برای صیقل دادن تیغه های ماشین آلات کاربرد فراوانی دارد.

عرضه کننده چرم گاوی طرح دار

عرضه کننده چرم گاوی طرح دار چرم گاوی طرح دار و ساده را می توان از عرضه کننده معتبر و شناخته شده در بازار تهیه کرد زیرا این افراد با شناخت کامل از جنس و نوع کاربرد آن و هم چنین ارتباط مستقیم با تولید کنندگان می توانند راهنمای خوبی در این زمینه باشند هم چنین بهترین و باکیفیت ترین نوع چرم گاوی را که به روش استاندارد و با پیشرفته ترین دستگاه ها طرح دار شده اند را با قیمت مناسبی عرضه می کنند.

عرضه چرم گاوی توسط عرضه کنندگان به صورت اینترنتی نیز انجام می شود در این روش عرضه کننده با دریافت سفارشات عمده، در کمترین زمان ممکن و بدون هزینه های اضافه حجم درخواستی مشتریان را با قیمت مناسبی به دست آن ها می رساند‌.