صادرات انواع چرم گاو باکیفیت

استفاده از چرم طبیعی گاو در ساخت محصولات چرمی مختلف مانند کیف و‌ کفش، پالتو و کاپشن، کمربند چرمی و نمونه های دبگر کاربرد و قابلیت های مختلف این محصول را بالا برده است.کشور ما یکی از تولید کنندگان چرم گاو باکیفیت در جهان است که در زمینه تولید این محصول برای تامین نیاز بازارهای داخلی و خارجی، رشد قابل ملاحظه ای داشته است. به همین منظور صادرات چرم گاو به منظور کسب ارز خارجی به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی صورت می گیرد.

صادرات انواع چرم گاو باکیفیت

اطلاعاتی مختصر در مورد چرم گاو رنگی

اطلاعاتی مختصر در مورد چرم گاو رنگی تولید چرم گاو  در ایران طی فرآیند های مختلفی با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مختلف در کارخانجات متعددی صورت می گیرد.

استفاده از کادری مجرب در تهیه این محصول سبب شده است بهترین و مرغوب ترین چرم گاوی از کارخانجات کشورمان روانه بازارهای فروش این محصول شود.

اما رنگ آمیزی چرم گاو همچنین ورود چرم گاو رنگی به بازار فروش رونقی خاص به بازار چرم بخشید. از رنگ های متنوع چرم گاو رنگی برای تهیه انواع محصولات چرمی استفاده می شود. بخصوص این نمونه چرم در تهیه کیف و کفش کاربرد زیادی دارد.

چرم گاوی رنگی طی مراحل و فرآیند های خاصی پس از دباغی و آماده سازی چرم صورت می گیرد.

معمولا رنگ آماده برای تهیه چرم گاوی یا به صورت رنگ های روغنی به صورت واکس زدن روی چرم تثبیت می شود، یا چرم را در حوضچه های رنگ ریخته و پس از جذب کامل رنگ، بیرون آورده و خشک می کنند.

البته رنگ های چاپی، رنگ با پیستوله یا غلتک نیز از روش های دیگر رنگ کردن چرم گاوی است.

لازم به ذکر است که رنگ کردن چرم گاوی نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد که تنها از عهده افراد کار آزموده بر می آید.

عرضه کننده انواع چرم گاو باکیفیت

عرضه کننده انواع چرم گاو باکیفیت  با توجه به نیاز بازار فروش و تقاضای بالا برای خرید چرم گاو باکیفیت شرکت های مختلفی اقدام به عرضه این محصول به بازارهای فروش در بالاترین کیفیت و با قیمت مناسب می کنند.

عرضه کننده انواع چرم گاوی با ارائه طرح های مختلف این محصول و رنگبندی های متنوع چرم گاوی همچنین با ایجاد شرایط خرید آسان این محصول در صدد است، مشتریان بیشتری را جذب خرید عمده چرم گاو کند.

عرضه چرم گاو با بالاترین کیفیت می تواند کشور را از واردات بی رویه این محصول بی نیاز کند.

همچنین استقبال خریداران عمده از تولیدات داخلی، می تواند به حمایت از کالای داخلی و رونق بازار فروش تولید کنندگان چرم گاو منجر شود.

طبیعی است که همه این عوامل در رونق اقتصادی کشور نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.