صادرات عمده چرم شترمرغ اصل

چرم از گذشته تا کنون در زندگی مردم بوده و هست. بعد از اینکه عمر شتر مرغ ها به پایان می رسد از پوست و چرم آنها در زمینه های مختلفی استفاده می شود که مجموعه ما اقدام به تولید و فروش چرم شترمرغ اصل کرده و این محصول کاربردی و شکیل را می تواند با حذف واسطه ها به صورت مستقیم و ارزان قیمت به دست شما عزیزان برساند تا از کیفیت و قیمت مناسب آن لذت ببرید.

صادرات عمده چرم شترمرغ اصل

مهمترین مشخصات چرم شترمرغ اصل

مهمترین مشخصات چرم شترمرغ اصل می خواهیم شما را در این مطلب با مهم ترین ویژگی ها و مشخصات چرم شتر مرغ اصل آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

1. یکی از ویژگی های مهم این محصول رد پر های کنده شده از روی پوست است که به گفته ای دانه دانه بوده که طرحی خاص و متفاوت به شمار می آید.

2. دارای ضخامت کمی می باشد به همین امر موجب می‌شود که وسایل و محصولاتی که با چرم شترمرغ ساخته و تهیه می‌شود از ظرافت خاص و بالایی برخوردار باشد.

3. ابعاد چرم شتر مرغ نسبت به چرم های دیگر بیشتر است و همین امر باعث شده تا محصولات زیادی از قبیل کیف، کفش، کمربند، دستکش و غیره تولید کنید.

4. محصول دارای استحکام و مقاومت بالایی است که اگر از آن به صورت درست استفاده شود می توان سال های سال برای شما محصولی منحصر به فرد را به ارمغان آورد.

برای انواع چرم ها می‌توان به مصنوعی و طبیعی بودن آنها اشاره کرد که خود هر کدام انواع مختلفی دارد. چرم های طبیعی به نسبت چرم های مصنوعی از قیمت بیشتری برخوردار است.گفتنی است که طول عمر چرم های طبیعی بیشتر و شکل ظاهری شکلیل تری را به خود اختصاص داده است و همین باعث شده طرفداران زیادی را جذب خود کند.

لازم است بدانید که مجموعه تولیدی ما در خصوص و زمینه چرم خام و چرم طبیعی و با برند چرمساران (saranleather) فعالیت دارد.

پخش کننده انواع چرم شترمرغ اصل

پخش کننده انواع چرم شترمرغ اصل پخش کننده چرم شترمرغ اصل بیشترین تلاش خود را می کند که شما مشتریان عزیز رضایت کامل و کافی را از محصول ما داشته باشند به همین خاطر طرح های فوق العاده ای برای خریداران گذاشته است.

یکی از آن طرح ها این است که محصول را با حذف واسطه ها و به صورت مستقیم به سراسر شهر های کشور ارسال می کنیم و علاوه بر کشور داخل به کشور های خارج هم صادرات داریم که همین استقبال شما عزیزان و رضایت شما برای مجموعه ما مایه افتخار است.

اگر درباره خرید و اطلاعات بیشتر در مورد محصول ما هستید می توانید با شماره های داخل سایت با مشاوران و راهنمایان ما در ارتباط باشید تا قبل از خرید آگاه شوید و خرید لذت بخشی داشته باشید.