صادرات عمده چرم گاوی رنگی

چرم ها انواع مختلفی دارند و هرکدام به منظور خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند که استفاده از آن کار را بسیار شکیل و زیبا می نماید.چرم گاوی رنگی یکی از این محصولات می باشد که بسیار پرکاربرد بوده در نتیجه بازار فروش بسیار خوب و پر رونقی دارد به همین منظور صادرات چرم بسیار خوب بوده به‌گونه‌ای که در سال هزاران تن از این محصول تولید و به سراسر نقاط کشور با کیفیت بسیار بالا و مطلوبی صادر می گردد.

صادرات عمده چرم گاوی رنگی

رنگ کردن چرم خام چگونه است؟

رنگ کردن چرم خام چگونه است؟ این محصول دارای انواع مختلفی مانند چرم خام و چرم طبیعی بوده و از این محصول برای ساخت انواع کیف، کفش، مبلمان و خیلی از موارد دیگر به کار برده می شود.

برای جلوگیری از ترک خوردن این محصول آن را تعیین نموده و در نتیجه باعث افزایش طول عمر آن می شود در زیر به نحوه رنگ کردن چرم خام اشاره می نماییم:

١- مرحله اول برای رنگ کردن این محصول انتخاب یک رنگ مناسب و همچنین چرم مرغوب میباشد زیرا بعد از رنگ کردن امکان تعویض هر کدام از آنها وجود ندارد.

٢-ابزار مورد نیازبرای رنگ آن اسفنج مرطوب، چرم مناسب، رنگ، پوشش اکریلیک شفاف و در آخر به دستکش نیاز داریم که همه این موارد باید دارای کیفیت مناسب باشند.

٣-بعد اسفنج نم دار را بر روی چرم کشیده و آن را مرطوب مینماییم و نباید زیاد سطح آن را خیس نموده زیرا را به خوبی بر روی آن قرار نمی گیرد.

٤-مرحله بعدی رنگ کردن می باشد که رنگ مورد نظر را آماده نموده که دو نوع رنگ وجود دارد رنگ پودری که با الکل حل می شود و رنگ اکریلیک می باشد که بنابه سلیقه هر شخص استفاده میشود.

٤-مر حله بعدی اسفنج را برداشته و داخل رنگ قرار دهید و بعد روی چرم مورد نظر شرع به رنگ کردن نمایید ابتدا از یک طرف شروع کرده و به صورت دورانی شروع به رنگ کردن نمایید.

٥-مرحله بعدی برای خشک شدن محصول از سشوار استفاده کرده و بعد مقدار کمی از پوشش اکریلیک را برداشته و با اسفنج بر روی چرم به صورت دورانی روی چرم بکشید.

توزیع کننده بهترین چرم گاوی رنگی

توزیع کننده بهترین چرم گاوی رنگی چرم ها انواع مختلفی دارند و یکی از معروفترین آنها برند گرمسارا می باشد که از کیفیت خوب و مطلوبی برخوردار بوده است به همین منظور بازار فروش بسیار خوب دارد.

توزیع کننده چرم در سراسر نقاط کشور وجود دارد که معتبر بوده به صورت مداوم به فعالیت خود پرداخته و یک محصول خوب و با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

سالانه هزاران تن از این محصول تولید و به سراسر نقاط کشور توزیع می‌شود که توزیع کنندگان توانسته اند با ارائه خدمات به مشتریان رضایت آنان را جلب نموده و نیاز آنان را برطرف نمایند.

و شما با اطمینان خاطر می توانید این محصول را از آنوها تهیه نمایید.