صادرات کلی چرم بز صادراتی

مرکز ما سال های زیادی است که در زمینه تولید چرم فعال است و مدت زیادی است که بیشتر تمرکز و انرژی خود را بر روی تولید چرم بز گذاشته است. به یاری خدا توانستیم چرم بز را با عالی ترین درجه کیفیت تولید کنیم و علاوه بر بازار های داخلی در بازار های بین المللی نیز بدرخشیم و طولی نه انجامید که چرم بز صادراتی به فهرست پر فروش ترین محصولات ما اضافه شد.

باز هم در پی آن هستیم که محصولات بیشتر و بهتری تولید کنیم تا بتوانیم رضایت مشتریان گرامی را کسب نماییم. 

صادرات کلی چرم بز صادراتی

3 نکته مهم در مورد چرم بز رنگی

3 نکته مهم در مورد چرم بز رنگی هر کدام از چرم های موجود در بازار دارای ویژگی های خاص خود می باشند که باعث تفاوت آن ها با یکدیگر می شود و این تفاوت ها باعث می شود که هر کدام از انواع چرم برای محصولات خاصی استفاده شوند.

حال به بررسی برخی از ویژگی های چرم بز رنگی می پردازیم تا بیشتر با این جنس چرم آشنا شویم. ابتدا لازم است بدانید که شما می توانید به راحتی چرم بز را از دیگر چرم ها تشخیص دهید زیرا در چرم بز محل رویش مو کاملا مشخص و واضح است و اگر محصول چرمی را به این شکل دیدید بدانید که چرم بز می باشد. 

تراکم الیاف چرم بز از چرم گوسفندی بیشتر اما از چرم گاوی کمتر می باشد و به همین علت این جنس چرم دارای مقاومت خوب و قابل قبولی است که می توان از آن برای تولید انواع محصولات چرمی استفاده کرد. 

یکی از نکاتی که باعث می شود استفاده از چرم بزی برای تولید کنندگان بسیار راحت باید این است که این چرم دارای انعطاف پذیری بالا می باشد و بسیار سبک است، پس انتظار می رود که بیشتر برای تولید کیف استفاده شود. چرم بزی به دو صورت خشک و نرم تولید می گردد به همین علت برای تولید انواع محصولات چرمی به خصوص کیف و کفش چرمی بسیار مناسب است. 

بازار فروش انواع چرم بز صادراتی

بازار فروش انواع چرم بز صادراتی فروش چرم بز در مجموعه ما به صورت کلی و با عالی ترین درجه کیفیت صورت می پذیرد چرا که این محصولات جهت صادرات آماده می شوند. ما سعی کرده ایم که این محصولات را در بهترین بسته بندی ها قرار دهیم تا در فرآیند های حمل و نقل دچار هیچ گونه آسیب دیدگی نشوند. 

شما عزیزان می توانید از سراسر ایران اقدام به سفارش این محصول بنمایید تا ما آن را صحیح و سالم به دست شما برسانیم. شما خریداران محترم می توانید جهت اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارشات خود با واحد فروش ما در ارتباط باشید.