صادرات کلی چرم شترمرغ ممتاز

صادرات کلی چرم شترمرغ ممتاز به خارج از مرزهای کشورمان با کیفیتی ستودنی در حال انجام است. چرم شترمرغ نمونه ای تولیدی از قسمت های مختلف بدن و ساق پای شتر مرغ بوده که بسیار زیبا و پر جلوه است و در رنگ های متنوعی به مشتریان عزیزمان عرضه می شود.کیفیت این محصول صادراتی بسیار عالی و مورد اعتماد است. این محصول به کشورهای خارجی نظیر ترکیه، عمان، سوریه، ترکمنستان، قزاقستان، افغانستان، ژاپن، چین، اروپا، آسیا ارسال می گردد.

صادرات کلی چرم شترمرغ ممتاز

3 نکته مهم در مورد چرم پای شترمرغ

3 نکته مهم در مورد چرم پای شترمرغ

چرم پای شتر مرغ یکی از جذاب ترین و زیبا ترین نوع چرم ها ی تهبه شده در جهان است این مدل از چرم دارای سه ویژگی بسیار مهم است که شامل؛

  1. چرم پای شتر مرغ حالت فلس مانند و شبیه به پوست سطحی مارمولک دارد
  2. بهترین ناحیه تولید چرم شترمرغ قسمت پای آن است و به شدت زیبا بوده و دارای طرح های مختلفی است
  3. مقاوم ترین و لطیف ترین نوع چرم است

چرم ساق پای شترمرغ با طرح فلس مانند خود جلوه زیبا و شیکی دارد جهت تولید کارهای منحصر به فرد بسیار عالی ست، چرم ساق پای شترمرغ شیک و دوامی بیش از شش برابر چرم گاوی دارد، چرم ساق پای شترمرغ در رنگهای مختلفی تهیه می گردد.

از چرم بدن و ساق پای شتر مرغ جهت تهیه کیف پول مردانه و زنانه، کیف مجلسی زنانه، کیف اداری، کمربند، جاکارتی، جا سکه ای، کیف پاسپورتی، کیف دوشی زنانه، کیف کمری زنانه، سرکلیدی، جا کلیدی، کیف لوازم آرایش، جامدادی استفاده می شود.

بازار فروش چرم شترمرغ ممتاز

بازار فروش چرم شترمرغ ممتاز بازار فروش چرم پای شترمرغ بسیار پرطرفدار است. این محصول همواره مورد تقاضای کشورهای خارجی قرار گرفته است و بیشترین سودآوری را در بین چرم ها به خود اختصاص داده است. دربازار فروش روز محصولات چرمی، چرم شترمرغ ممتاز یک جز اصلی به حساب می آید. دلیل این موضوع میزان فروش بالای محصول است. فروش چرم شترمرغ ممتاز به صورت عمده و با کیفیتی ستودنی و طرح های نمادین و قیمت های حیرت آور صورت می پذیرد.

تولید کنندگان چرم سترمرغ توسط شرکت تولیدی سبک ترین و باکیفیت ترین چرم را تولید می نمایند. فروش چرم طبیعی به علت دوام و پایداری و زیبایی منحصر به فردش، توانسته علاوه بر بازار های داخلی متقاضیان فراوانی را از بازار های خارجی به خود جذب کند و صادرات پر رونقی را ایجاد کرده و موجب افزایش اشتغال زایی برای کشورمان شود.

عوامل تعیین کننده قیمت خرید چرم شترمرغ به موارد زیادی از جمله درجه کیفیت، نوع مواد اولیه به کار رفته در آن، طبیعی یا صنعتی بودن چرم، رنگ چرم، مقدار چرم به کار برده شده در تهیه وسایل مورد نظر، کیفیت، دوام و ماندگاری آن بستگی دارد.