صادر کننده انبوه چرم شتر درجه یک

کشور ما از لحاظ تولید محصولات چرمی و همچنین از لحاظ تولید خود چرم بسیار قوی عمل کرده است و از این لحاظ یک صادرکننده برجسته به شمار می‌آید از این رو مراکز فعال در زمینه صادرات انواع چرم شتر درجه یک نیز فعالیت‌های بسیار گسترده ای داسته و این محصول را در رنگبندی های مختلف و درجات کیفی بسیار عالی به کشورهای خارجی به خصوص کشورهای اروپایی صادر می کنند. فروش چرم در بازارهای داخلی و در تولیدات کیف و کفش نیز در حجم های بالایی انجام می‌شود.

صادر کننده انبوه چرم شتر درجه یک

مهم ترین خصوصیات چرم شتر درجه یک

مهم ترین خصوصیات چرم شتر درجه یک مهمترین خصوصیات چرم شتر را می توان به ضخامت بالای آن نسبت و در واقع این چند به دلیل ضخامت خوبی که دارد اغلب در تولید انواع محصولات چرمی مردانه بخصوص کیف های چرم اداری مورد استفاده قرار می گیرد همچنین انواع مختلف کیف های دوشی مردانه و کیف پول نیز از این چرم تولید می‌شوند.

قواره های بزرگ چرم شتر یکی از مزیت ها و خصوصیات مثبت این محصول در نظر گرفته می‌شوند به دلیل قواره های بلندی که این چرم دارد عمدتاً برای روکش مبلمان استفاده می کنند مبل هایی که دارای روکش طبیعی چرم شتر هستند قیمت های بسیار بالایی در بازار فروش دارند و عمدتاً توسط قشر بالای جامعه خریداری می‌شوند.

از جمله خصوصیات و ویژگی های مهم دیگر این محصول می‌توان به مقاومت بسیار بالای آن اشاره کرد در واقع چرم شتر مقاومت بسیار خوبی دارد و این مقاومت در جنبه های مختلف خود را نمایان ساخته است به عنوان مثال هم در برابر ضربه و اصطکاک و هم در برابر حرارت و تغییرات دمای مقاومت بسیار خوبی از خود بروز می دهد.

این محصول در عین داشتن ضخامت بالا که با چرم گاوی برابری می‌کند دارای درجه لطافت و نرمی بسیار بهتری نسبت به چرم گاو می باشد به همین دلیل می‌توان آن را در درجه چرم های بسیار باکیفیت‌تر از انواع گاوی و بزی دسته بندی کرد.

فروش فوق العاده چرم شتر درجه یک

فروش فوق العاده چرم شتر درجه یک شرکت های صادر کننده چرم این محصول را در درجات کیفی بسیار عالی و بالا به کشورهای خارجی به خصوص کشورهای اروپایی صادر می‌کند کشور ما از لحاظ تولید چرم و مصنوعات و تولیدات چرمی رتبه بسیار خوبی دارد و به همین لحاظ جز صادرکنندگان قوی این محصول نیز به شمار می‌آید.

از این رو فروش آن در داخل کشور نیز بسیار پر رونق بوده و دارای قیمت های خوبی نیز می‌باشد اگر شما می‌خواهید محصول درجه یک و عالی را با قیمت پایین خریداری نمایید می بایست آن را به صورت مستقیم خریداری کنید زیرا دست داشتن واسطه ها در خرید و فروش این محصول می تواند منجر به افزایش قیمت بالای آن شود.