صادر کننده انبوه چرم گاوی درجه یک

چرم ها جزء یکی از مواد اولیه و اصلی تولید و ساخت کیف و کفش می باشد و مدل های متنوعی از کیف و کفش را می توان با استفاده از چرم ها تولید کرد.

چرم ها جنس های متفاوتی می توانند داشته باشند و یکی از با کیفیت ترین چرم ها در صنعت، چرم گاو است.

مرکز صادر کننده انبوه چرم گاوی درجه یک، بهترین و مرغوب ترین چرم ها را در رنگ های متنوع و اندازه های گوناگون به کشور های مختلف صادر می کنند.

 

معرفی واکس مناسب برای چرم گاوی

چرم های طبیعی مثل چرم های گاوی به راحتی تمیز می شوند و برای پاک کردن سطح آن ها از هر گونه آلوگی تنها کافی است که دستمال مرطوب و آغشته شده به آب و کمی گلاب را بر روی چرم کشید؛ اما در برخی مواقع چرم های برای تمیزی و براقی هر چه بیشتر احتیاج به واکس های مخصوص چرم گاوی دارند و این واکس ها باید دارای چندین ماده اصلی و مورد نیاز برای چرم باشند تا به سطح آن ها آسیب وارد نکنند.

این واکس ها باید مواد پاک کننده قوی در خود داشته باشند تا بلافاصله پس از برخورد با سطح چرم، پاک شوند و هیچ گونه اثری از آلودگی بر روی چرم ها باقی نماند.


این نمونه محصول باید دارای مقدار کافی و معین سولفونات در خود باشند تا بتوانند سطح را به خوبی پاک کنند و در حین حال هیچ آسیبی به چرم نرسانند و سطح آن ها را دچار سفیدی نکنند.

عمده فروشی چرم گاوی درجه یک

مرکز صادر کننده چرم گاوی درجه یک، بهترین و با کیفیت ترین چرم ها را در قواره های مختلف و همچنین رنگ های گوناگون و متنوع و طرح های پوست ماری و یا ساده و معمولی به صورت عمده و قیمت های بسیار عالی و مناسب را به کشور های مختلفی صادر می کند.

مرکز عمده فروش، انواع چرم های گاوی را با قیمت های عالی و مناسب به فروش رسانده و قیمت نهایی آن ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به بررسی دو مورد اصلی و مهم آن ها می پردازیم:

اولین عامل موثر در تعیین فروش چرم ها، نوع چرم ها است. چرم هایی که تازه دباغی شده اند و استقامت بیشتری دارند و دارای سه لایه اصلی چرم ها می باشند، نسبت به چرم های کهنه تر و یک لایه فروش بیشتری دارند.

دومین عامل تاثیر گذار در فروش عمده این محصولات، طرح و مدل دباغی شده روی چرم ها است. چرم هایی که دارای طرح های خاصی چون پوست ماری و برجسته چهار خانه هستند نسبت به چرم های ساده و بدون طرح بیشتر به فروش می رسند.