صادر کننده بهترین چرم شترمرغ درجه یک

چرم شترمرغ درجه یک :چرم شتر مرغ نسبت به انواع چرم دیگر به دلیل مزایاو ویژگی های خوب ارجحیت بالایی دارد و چرمی متراکم و محکم است و از ان در تولید محصولات چرمی بیشتر استفاده میشود قیمت بالایی دارد در رده چرمهای لوکس و گرانقیمت قرار دارد ودارای استحکام و تراکم بالایی ست.

مراکز صادرکننده ایرانی بهترین چرم شتر مرغ را به دیگر کشورها صادر میکنند.زیرا کیفیت در بازار جهانی حرف اول را میزند در بازارهای جهانی کیفیت اهمیت زیادی دارد صادر کننده چرم شتر مرغ درجه یک ارسال به کشورهای خارجی دارد مثل المان ,چین ,ترکیه ,عربستان معمولا محصولات چرم صادراتی به سبب سطح کیفی عالی اغلب با قیمت بالایی در بازاهای جهانی مورد دادو ستد قرار میگیرد .

صادر کننده بهترین چرم شترمرغ درجه یک

دانستنی های جالب درباره کاربرد چرم شترمرغ

دانستنی های جالب درباره کاربرد چرم شترمرغ چرم شتر مرغ نسبت به دیگر چرمها مثل چرم گاو یا سایر حیوانات قیمت بالایی دارد و در رده چرمهای لوکس و گران قیمت و هم رده چرم پوست مار و کروکدیل قرار میگیرد .

این نوع چرم نازک است و برای انواع کیف و کفش و لباس و قاب گوشی موبایل, دستبند و جا کلیدی مورده استفاده است .

برجستگی خاصی که روی این پوست میباشدمحل فولیکول و غدد رشد موی پرنده میباشد جذابیت و معروفیت بیشتر چرم شتر مرغ به دلیل همین برجستگی میباشد.تراکم بالایی دارد استحکام مثال زدنی بالایی دارد در برابر گرما مقاوم است و به راحتی پاره نمیشود.

پوست شتر مرغ مملو از روغنهای طبیعی است هر چقدر بیشتر لمس کنید این پوست را محصول نرمتر و نرمتر میشودکه به خاطر این ویژگی به ان لقب ملافه داده شده است .

پخش عمده چرم شترمرغ درجه یک

پخش عمده چرم شترمرغ درجه یک مراکز زیادی در سرتاسر ایران وجود دارد که انوع مختلف چرم را قیمتهای متفاوت به فروش میرسانند پخش عمده چرم شتر مرغ با حداقل قیمت توسط این مراکز به فروش میرسد .

تبریز یکی از بزرگترین شهر تولیدکننده انواع چرم از جمله شتر مرغ است .و همچنین حجم وسیعی از چرم شتر مرغ از افریقای جنوبی و امریکای شمالی تهیه میشود.

هر چه میزان فروش انها در بازارهای خرید و فروش افزایش پیدا کند در این صورت هم تعداد تولیدی های انها هم افزایش مییابد.

در حال حاضر صنایع چرم سازی بسیاری در ایران وجود دارند که از چرم شتر مرغ برای محصولات خود استفاده میکنند و محصولات به دست امده از این نوع چرم دارای مرغوبیت بالایی است.

فروش اینترنتی انواع مرغوبی از پوست و چرم شتر مرغ را هم معرفی میکند کسانی که به دنبال پرورش شتر مرغ هستند یک منبع عالی درامد محسوب میشوند.

لازم به ذکر است که بازار خرید و فروش این محصول روزبه روز پررونق تر میشود پخش چرم شتر مرغ به صورت عمده سبب کاهش هزینه این چرم خواهد شد .