صادر کننده بهترین چرم شترمرغ عمده

یکی از چرم های زیبا و گران جهان چرم شتر مرغ است که از این چرم می توان برای تولید کیف و کفش، کت و پالتو از آن استفاده کرد، این نوع چرم به نسبت انواع چرم های دیگر مانند چرم گاو و گوسفند بسیار نرم و لطیف و ظاهری خاص دارد، صادر کننده بهترین چرم شترمرغ عمده این چرم زیبا و خاص را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب به فروش و صادر می کنند.

 

بهترین روش برای نگهداری از چرم شترمرغ

چرم شترمرغ نسبت به انواع چرم دیگر به دلیل مزایا و ویژگی های خوب ارجحیت بیشتری دارد و چرمی متراکم و محکم است و از آن در تولید محصولات چرمی بیشتر استفاده می شود و قیمت بالاتری دارد و در رده چرم های لوکس و گران قیمت می باشد. این چرم با دوام دارای عمر و ماندگاری زیادی است و محصولات تولید شده آن از محبوبیت و فروش بالایی برخوردار هستند.

چرم شترمرغ دارای استحکام و تراکن زیادی است ولی نسبت به سایر چرم های موجود از ظرافت کمتری برخوردار است و نازک است که همین مزیت سبب کاربری بالای این چرم برای تولید کیف و کفش و لباس و قاب موبایل و اکسسوری های چرم زنانه و مردانه می شود، چرم شتر مرغ نسبت به انواع چرم دیگر ساختاری دارد که به راحتی پاره نمی شود و در برابر گرما و رطوبت دوام بیشتری دارد.

چرم شتر مرغ از نظر زیبایی بخاطر منافذ و برجستگی هایی که بر سطح خود دارند به نسبت دیگر چرم ها متفاوت تر هستند، قسمت هایی از چرم شترمرغ دارای برجستگی و نازک و محکم است و قسمت های دیگر آن مانند ران و ساق پا ضخیم تر و فاقد برجستگی می باشند، جذابیت و معروفیت چرم شترمرغ به دلیل همین برجستگی ها است که در دیگر چرم ها دیده نمی شود.

چرم شترمرغ پس از گذراندن دباغی نیز نرم و لطیف باقی می ماند و محصولات تولید شده آن نیز دلپذیر و زیبا و لطیف می باشند، چرم شتر از برجستگی و شیار های خاصی برخوردار است که وجود این ویژگی سبب شده تا چرم اصل شترمرغ را بتوانید به راحتی از چرم های مصنوعی جدا کنید که سبب امکان تولید محصولات تقلبی با نام چرم شترمرغ از بین می رود.

فروش مستقیم چرم شترمرغ عمده

کیفیت و ماندگاری در چرم شتر بالا است و تمام ویژگی های آن سبب گران و پرطرفدار بودن این چرم لوکس می شود، قیمت روز چرم شتر مرغ را از طریق سایت های معتبر فروش آن بررسی کنید و صادر کننده چرم با صادرات چرم شتر مرغ به کشورهای دیگر سبب رونق و سود بالایی شده است،فروش چرم در داخل کشور نیز بسیار بازار داغی دارد و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.