صادر کننده چرم شتر مرغ عمده

چرم شتر مرغ از جمله چرم های بسیار با کیفیت و لوکسی می باشد که امروزه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. چرم شتر مرغ دارای فولیکول می باشد که محل رشد پر است و به صورت برجسته بوده و زیبایی آن را نسبت به سایر چرم ها دو چندان نموده است. به همین جهت تقاضا برای خرید چرم شتر مرغ از سوی مشتریان داخلی و خارجی بسیار بالا می باشد و از این رو بخش زیادی از تولیدات چرم شتر مرغ عمده به کشورهای مختلف صادر می گردد.

صادر کننده چرم شتر مرغ عمده

مشخصات ویژه چرم پای شتر مرغ

مشخصات ویژه چرم پای شتر مرغ شتر مرغ از جمله پرندگان عظیم الجثه محسوب می گردد که علاوه بر گوشت و تخم آن از پوست این پرنده استفاده فراوانی می نمایند و از آن چرم مطلوبی بدست خواهند آورد.

شترمرغ دارای پاهای بلندی می باشد که پاهای آن دارای پوستی ضخیم و کلفتی می باشند به همین جهت تولیدکنندگان از پوست پای شترمرغ نیز استفاده بهینه را می برند و به تولید چرم مرغوبی از این ناحیه می پردازند.

چرم پای شترمرغ به دلیل داشتن خطوطی که بر پای شترمرغ وجود دارد تفاوت بسیار زیادی با سایر چرم های موجود در بازار خواهد داشت و از ضخامت بالایی برخوردار می باشد به طوری که با مشاهده چرم شتر مرغ به خوبی چرم پای آن به خوبی قابل تشخیص است. 

می توان به طور کلی برخی از مشخصات ویژه چرم پای شتر مرغ را به صورت زیر بیان کرد:

  • این چرم دارای دوام و مقاومت بسیاری زیادی است چرا که بسیار متراکم می باشد. 
  • چرم پای شتر مرغ از صفحات فلسی شکل تشکیل شده که شباهت بسیار زیادی به پوست مارمولک دارد و استفاده زیادی از آن در ساخت پوتین های مخصوص گاوچران می گردد. 
  • چرم این ناحیه همچنین از انعطاف بسیار زیادی برخوردار است و نرمی بسیار بالایی دارد و به همین دلیل در تولید انواع کیف، کفش، جا کلیدی، پالتو و … به کار گرفته می شود.

عرضه کنندگان برتر چرم شتر مرغ عمده

عرضه کنندگان برتر چرم شتر مرغ عمده با توجه به کیفیت بالایی چرم شتر مرغ که منجر به استفاده از آن در صنایع مختلفی همچون پوشاک، تولید کفش و کیف، وسایل تزئینی و … امروزه تقاضا برای خرید این چرم لوکس بسیار بالا می باشد. 

می توان گفت عرضه کنندگان برتر چرم شتر مرغ به صورت عمده و با استفاده از روش های متنوعی به توزیع این چرم مرغوب در بازار می پردازند که از راه های فروش این چرم می توان به فروش سنتی و اینترنتی آن اشاره کرد.

عرضه چرم شتر مرغ به صورت اینترنتی معمولا فواید بیشتری برای مشتریان به همراه دارد به همین جهت با استقبال بیشتر مشتریان همراه گردیده است.