صادر کننده چرم طبیعی شترمرغ

چرم طبیعی شتر مرغ محصولی صادراتی است که یکی از زیبا ترین و گران قیمت ترین چرم های جهان محسوب می شود و در ساخت انواع محصولات لوکس و لاکچری مانند کیف، کفش، پالتو و… کاربرد دارد. این محصول توسط برترین صادر کننده چرم های طبیعی، به کشورهای دور و نزدیک جهان صادر می شود. کیفیت فوق العاده بالای این چرم ها، مهم ترین دلیلی می باشد که مشتریان خارجی را به سفارش عمده چرم طبیعی شترمرغ ترغیب می نمایند.

صادر کننده چرم طبیعی شترمرغ

5 ویژگی مهم چرم پای شترمرغ باکیفیت

5 ویژگی مهم چرم پای شترمرغ باکیفیت همان طور که گفته شد چرم پای شترمرغ دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد که در ادامه به 5 مورد از آن ها اشاره شده است:

  1. چرم شترمرغ نازک تر و لطیف تر از چرم سایر حیوانات است
  2. دارای تراکم و استحکام بالایی است
  3.  از برجستگی ها و شیار های خاصی برخوردار است
  4. مقاومت بالا در برابر گرما و رطوبت
  5. تنوع رنگی بسیار بالا 

با توجه به موارد گفته شده در بالا می توان گفت که چرم شترمرغ شش برابر مقاوم تر از چرم گاو است و به راحتی پاره نمی شود. همین ویژگی ها سبب شده تا چرم طبیعی شترمرغ در رده چرم های گران قیمت جهان مانند چرم مار و کروکودیل قرار گیرد و تنها افراد خاصی توانایی خرید محصولات شترمرغی را داشته باشند.

در اکثر کشور های اروپایی از چرم شترمرغ برای ساخت لوازم جانبی اتومبیل مانند روکش صندلی، روکش داشبورد، خاک گیر دنده  و… استفاده می شود. حتی در این اواخر شاهد ساخت مبلمانی از جنس چرم شترمرغ نیز هستیم.

شرکت پخش چرم طبیعی شترمرغ

شرکت پخش چرم طبیعی شترمرغ شرکت پخش چرم طبیعی شترمرغ، این محصول را در رنگ های مختلف در بازار عرضه می کند و با قیمت تولید آن ها را به فروش می رساند. همچنین شرکت های خریدار چرم طبیعی شترمرغ، این محصول را در نهایت کیفیت از تولید کنندگان برتر خریداری می نمایند.

با خرید آنلاین این نوع چرم، می توان در هزبنه و وقت خود، صرفه جویی کرد. شرکت تامین چرم شترمرغ، شرکت های بزرگ صادراتی هستند که در این زمینه فعالیت های زیادی دارند. همه ما می دانیم که انواع محصولاتی که از چرم طبیعی تولید می شوند از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و از قدیم الایام تا به امروز، جز شیک ترین و گران ترین محصولات بوده اند.

این محصولات، طرفداران خاص خود را در داخل و خارج از کشور دارند. این چرم نسبت به چرم گاو و گوسفند از نرمی و لطافت بیشتری برخوردار است و زیبایی منحصر به فردی نیز در ظاهر خود دارد. از این رو شرکت پخش این محصول، به صورت عمده آن را در کشورهای خارجی توزیع می کند.