صادر کننده چرم طبیعی گاوی خام

صادرکننده چرم طبیعی گاوی خام محصولی درجه یک را به داخل و خارج از مرزهای کشورمان صادر می کند.شرکت تولیدی چرم رنگی با کوشش متخصصان و کارشناسان ایرانی تمام تلاش خود را در این زمینه کرده است تا محصول را در نهایت کیفیت به بازار عرضه کند، تا چرمی بدون رقیب در بازار جهانی بسازد، این محصول پس از تولید در بسته بندی کاملا شیک و زیبا به متقاضیان ارسال می شود، تا رضایت بازارهای داخلی و خارجی را به طرف خود جلب به نماید، امروزه این کیف به کشور های همسایه مانند: ترکیه، افغانستان، پاکستان و غیره فرستاده می شود.

صادر کننده چرم طبیعی گاوی خام

باکیفیت ترین انواع چرم طبیعی گاوی رنگی

باکیفیت ترین انواع چرم طبیعی گاوی رنگی باکیفیت ترین انواع چرم طبیعی گاوی رنگی دارای الیافی کاملا متراکم و ضخیم است و مقاومت و انعطاف بسیار بالایی دارد، سطح آن صاف و بدون گرین و بدون پرزپرز است، سطحی براق و صیقلی دارد و به صورت نرم و خشک در ضخامت های مورد نظر مشتری عرضه می شود.متراکم بودن سطح این چرم باعث شده است که آب به درون آن نفوذ نکند.

این چرم ها کاملا بوی چرم اصل را دارا می باشند و بوی پلاستیک یا مواد شیمیایی نمی دهند،این نوع از چرم یکدست و یکنواخت نیست و این نشان از اصل بودن چرم تهیه شده است. با این چرم خام رنگی و درجه یک می توان جذاب ترین و لوکس ترین پالتو های زمستانی، دستکش، کیف و کفش چرمی و غیره را تهیه کرد.

 چرم گاوی اصل در زیر نور آفتاب نور را منعکس نمی کند در بعضی سطوح مات و در سطوح دیگر براق به نظر می رسد، دارای ضخامت های متنوعی است، دارای نرمی و لطافت بسیار بالا است.

چرم طبیعی گاوی دارای سطح معمولا ضخیم و جنسی بسیار محکم است که با عملیات دباغی و رنگ امیزی در کارخانجات چرم سازی جلوه ای بسیار زیبا به نیز به آن اضافه شده است چرم گاوی کاربردهای زیادی در کیف سازی، ساخت دستکش، استر کیف و کفش و … دارد.

عرضه کنندگان برتر چرم طبیعی گاوی خام

عرضه کنندگان برتر چرم طبیعی گاوی خام عرضه کنندگان برتر چرم طبیعی گاوی خام این محصول ارزشمند را در طیف رنگی گسترده و با ضخامت فوق العاده درجه یک و مقاوم به بازارهای فروش داخلی و خارجی عرضه می نمایند.عرضه چرم طبیعی هم اکنون به درخواست مشتریان عزیز به اقصی نقاط کشور در حال انجام است.

بهترین فروشندگان چرم گاوی رنگی، کالایی با ویژگی های طبیعی و بسیار بادوام و زیبا و منحصر به فرد را به تمامی مشتریان عزیز در سرتاسر نقاط کشور عرضه می نماید. قیمت چرم طبیعی گاوی خام قیمتی فوق العاده ایده آل و استثنایی می باشد، این چرم بسیار زیبا و جذاب می باشد، و نیز از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است، محصول تولیدی در این کارخانه، بسیار اورجینال و ارگانیک ساخته می شود و همچنین توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را به این محصول جلب بنماید