صادر کننده چرم گاوی ساده

مجموعه ما سال های زیادی است که در زمینه تولید چرم گاوی ساده فعالیت می کند و امروزه به یاری و همراهی شما مشتریان گرامی توانسته است جوری کیفیت و کمیت محصولات را بالا ببرد که به عنوان صادر کننده چرم گاوی ساده شناخته شود. با وجود سال ها سابقه در این زمینه باز هم در پی اجرای ایده هایی نو برای تولید محصولات بیشتر و بهتر می باشیم تا بتوانیم هم در بازار های داخلی و هم در بازار ها بین المللی بدرخشیم. 

صادر کننده چرم گاوی ساده

5 ویژگی مهم چرم گاوی رنگی باکیفیت

5 ویژگی مهم چرم گاوی رنگی باکیفیت در اینجا برخی از ویژگی های چرم گاوی رنگی با کیفیت را برایتان شرح می دهیم تا بهتر بتوانید چرم اصل را انتخاب کنید. چرم گاوی دارای الیاف بسیار متراکمی است و از این رو مقاومت بالایی دارد به طوری که اگر شما چرم بز را با چرم گاوی در این زمینه مقایسه کنید به خوبی تشخیص می دهید که مقاومت چرم گاوی بالا تر می باشد.

در صنعت پوست و چرم به فرو رفتگی های مربوط به موی حیوان بر روی چرم، گرین گفته می شود که چرم گاو و گوساله فاقد گرین بوده و سطحی کاملا صاف و بک دست دارد. برای آن که بتوانند از چرم گاو برای تولید محصولات متنوع استفاده نمایند این چرم در نو جنس نرم و خشک تولید می شود که هر کدام مصارف مخصوص به خود را دارند. علاوه بر این چرم گاو را در ضخامت های مختلفی نیز تولید می نمایند و البته این مورد روی قیمت چرم نیز تاثیر گذار است.

از چرم گاو برای تولید انواع لباس های چرمی مثل کت و پالتو چرمی، کیف، دستکش و غیره استفاده می شود که البته از قیمت های بالایی برخودار هستند. به طور کلی می توان گفت چون چرم گاو مقاومت بالایی دارد و جنس آن بسیار خوب است نسبت به چرم های دیگر گران تر می باشد البته عواملی چون رنگ، ضخامت و غیره نیز روی قیمت این محصول تاثیر می گذارند.

شرکت پخش انواع چرم گاوی ساده

شرکت پخش انواع چرم گاوی ساده شرکت ما سال های زیادی است که به تولید و پخش چرم گاوی ساده با عالی ترین درجه کیفیت می پردازد به طوری که نام و نشان شرکت ما برای بسیاری از نولید کنندگان محصولات چرمی آشنا است. ما سعی کرده ایم که چرم گاوی را در ضخامت های متفاوتی تولید کنیم تا مشتریان عزیز بتوانند بر حسب نیاز و بودجه خود چرم گاوی را تهیه بفرمایند.

قیمت محصولات ما نسبت به محصولات مشابه بسیار مناسب تر است چرا که ما همیشه به فکر صرفه اقتصادی خرید مشتریان نیز بوده ایم. شما خریداران محترم می توانید جهت اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارشات خود با ما در ارتباط باشید.