عرضه عمده چرم شترمرغ صادراتی

عرضه عمده چرم شترمرغ صادراتی با کیفیتی ستودنی به تمام نقاط کشور صورت می گیرد. چرم شترمرغ بسیار باکیفیت و لوکس و لطیف و نرم و براق می باشد و در ردیف لوکس ترین و گران ترین نوع چرم ها قرار می گیرد.چرم صادراتی شتر مرغ با حجم بسیار بالایی هم اکنون علاوه بر داخل کشور به خارج از مرزهای کشورمان نیز در حال ارسال است.

عرضه عمده چرم شترمرغ صادراتی

چرم شترمرغ رنگی باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

چرم شترمرغ رنگی باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ چرم شترمرغ رنگی باکیفیت در ردیف چرم های نیمه سنگین است و ویژگی های بسیار لوکس و منحصر به فردی را دارا می باشد. این نوع از چرم به علت گران بودن و نیز کمیاب بودن بیشتر در ساخت محصولات کوچک و تزئینی به کار برده می شود.چرم شترمرغ بسیار نرم و لطیف می باشد و جدیدا وارد روکش های ماشین های لوکس و نیز مبلمان گران قیمت شده است.

چرم شتر مرغ بسیار متفاوت و زیبا و مقاوم است قابلیت ارتجاعی و خمش بسیار بالایی دارد و نرمی آن زبان زد و غیر قابل قیاس با دیگر چرم ها است. از چرم شتر مرغ که از چرم بدن و ساق پای شتر مرغ حاصل می شود در تهیه موارد زیر استفاده می نمایند؛:

 کیف پول مردانه و زنانه ، کیف مجلسی زنانه ، کیف اداری ، کمربند ، جاکارتی ، جا سکه ای ، کیف پاسپورتی ، کیف دوشی زنانه ، کیف کمری زنانه ، سرکلیدی ، جا کلیدی ، کیف لوازم آرایش ، جامدادی.

چرم شتر مرغ یکی از زیباترین و گران قیمت ترین نوع چرم است ، زیبایی منحصر به فرد، مقاومت ، لطافت و استحکام از مشخصات این محصول شتر مرغ  است.ظاهر چرم شترمرغ دارای نمایی بسیار زیبا است.

در مقایسه با سایر چرم ها ، چربی طبیعی که در پوست شتر مرغ وجود دارد باعث انعطاف پذیری و مقاوم بودن آن در مقابل خشکی و ترک خوردگی می شود. وجه تمایز و زیبا کننده چرم این حیوان غیرقابل مقایسه است.

مقاومت چرم شترمرغ چند برابر مقاومت چرم گاو است. این ویژگی به همراه لطافت و نرمی قابل توجه و مثال زدنی آن باعث شده است که این محصول در رديف پوست های گران قيمت در جهان مانند كروكوديل قرارگیرد.




خرید بی واسطه چرم شترمرغ صادراتی

خرید بی واسطه چرم شترمرغ صادراتی خرید بی واسطه چرم شترمرغ صادراتی برای خریدار از طریق این نمایندگی بزرگ فروش امکان پذیر می باشد. خرید مستقیم این محصول اصل و درجه یک فواید بسیار زیادی برای خریدار به همراه خواهد داشت زیرا خریدار محصولی کاملا سالم و ارگانیک و مراقبت شده را با حجم بالا و با قیمت کمتر خریداری خواهد کرد. این خرید بسیار با ارزش می باشد و همواره به تمامی نقاط کشورمان ارسال می شود.

خرید چرم شترمرغ صادرانی را هم اکنون به سرانجام برسانید.این محصول به علت حذف واسطه ها با نازلترین قیمت ممکن به دست مشتریان عزیزمان خواهد رسید.این محصول ارزشمند صادرات پررونقی را در خارج از مرزهای سرزمین ایران به وجود آورده است و همواره به سایر کشورهای همسایه و کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می گردد.