عرضه کننده چرم خام گاو

چرم خام گاو به دلیل طبیعی بودن، ارجحیت بالاتری نسبت به انواع چرم های مصنوعی دارد. این نوع چرم، از بهترین و با کیفیت ترین نوع چرم در بازار محسوب می شود که در تولید بسیار از محصولات مانند کیف و کفش، رومبلی، دستکش و… کاربرد دارد. عرضه کننده چرم خام گاو، این محصول گران و لاکچری را با قیمت تولید در سراسر کشور توزیع می نماید. توجه داشته باشید در صورت سفارش عمده می توانید با کمترین هزینه، باکیفیت ترین محصولات را تهیه نمایید.

عرضه کننده چرم خام گاو

فرآیند تولید چرم گاو درجه یک

فرآیند تولید چرم گاو درجه یک فرآیند تولید چرم گاو در کارخانه ها، با استفاده از به کار گیری ابزار های تخصصی جدید و دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد. همچنین از مواد مرغوب و درجه یک برای تولید این محصول استفاده می شود. قابل ذکر است بدانید فرآیند تولید چرم بر اساس نوع سبک یا سنگین آن کاملا متفاوت می باشد. 

چرم گاوی از دسته چرم های سنگین محسوب می شود و مقاومت بسیار بالایی دارد. در ادامه مطلب به فرآیند تولید چرم گاو درجه یک در کارخانه ها اشاره شده است:

  • مرحله خیساندن و شستشو
  • آهک دهی
  • لش زدایی 
  • مو گیری
  • آهک گیری و آنزیم دهی
  • برش زدن و تراش دادن چرم
  • رنگ آمیزی چرم

با طی شدن تمام مراحل بالا در کارخانه ها، می توان پوست خام را به چرم تبدیل نمود.

فروش مستقیم چرم خام گاو

فروش مستقیم چرم خام گاو روش های گوناگونی برای تهیه چرم خام گاو وجود دارد که خریداران بسته به سلیقه، نوع نیاز، دسترسی و بودجه خود می توانند از یکی از آن ها استفاده نمایند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ظهور تجارت الکترونیک در ایران، فروش مستقیم چرم خام گاو به صورت اینترنتی گسترش یافته است و خریداران می توانند با مراجعه به وبسایت ها یا فروشگاه های آنلاین معتبر مانند همین سایت، از بروزترین قیمت ها مطلع شوند و پس از مقایسه کیفیت های شرکت های مختلف و قیمت های آنان اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایند.

یکی دیگر از مزایای خرید مستقیم به صورت آنلاین، این است که مشتریان می توانند با خواندن نظرات سایر خریداران از کیفیت آن ها مطمئن شوند. در فروش مستقیم، هر نوع محصولی را که می خواهید می توانید بدون اینکه در بازارهای شلوغ اتلاف وقت و خستگی داشته باشید، با نازل ترین قیمت تهیه نمایید.

فروش چرم گاو به صورت عمده و خرید آن توسط خریداران، بسیار مقرون به صرفه تر از خرید حضوری آن است. به این جهت که در فروش مستقیم این محصول، به صورت آنلاین بسیاری از هزینه ها از جمله هزینه های مغازه داری و حقوق فروشندگان و سایر موارد، حذف می شود و این امر منجر به کاهش قیمت چرم خام گاو برای خریداران می شود.