عرضه کننده چرم طبیعی شترمرغ

چرم طبیعی شترمرغ در صنایع تولید کفش، کیف و پوشاک کاربردهای گسترده ای دارد. ویژگی های کیفی و رقابتی این محصول نسبت به انواع دیگر چرم های حیوانی موجب محبوبیت آن در بین مصرف کنندگان شده است. در این مطلب به بررسی برخی از مزیت ها و فاکتورهای منحصر به فرد این نوع چرم می پردازیم. همچنین بزرگترین مراکز عرضه کننده چرم مرغوب شترمرغ را برای خریدهای عمده معرفی خواهیم کرد.

عرضه کننده چرم طبیعی شترمرغ

بارز ترین ویژگی چرم شترمرغ کراست

بارز ترین ویژگی چرم شترمرغ کراست یکی از فرآورده های پوست شترمرغ، تولید چرم است که در صنعت مد و پوشاک طرفداران بسیار زیادی دارد. از این محصول در تولید انواع کفش، کیف، کاپشن، دامن، اکسسوری های زنانه و مردانه و حتی صنعت تولید مبلمان و روکش ماشین نیز استفاده می شود.
از مهمترین و بارزترین ویژگی این نوع چرم، مقاومت کششی و قابلیت انعطاف پذیری آن است. همین امر موجب شده تا میزان کارآیی محصولات تولیدی با چرم شترمرغ به مراتب بیشتر از دیگر انواع چرم ها باشد. چهار نمونه دیگر از مزیت های رقابتی و ویژگی چرم شترمرغ اصل عبارتند از:

  • چرم شترمرغ شش برابر بیشتر از چرم گاوی مقاومت کششی دارد.
  • به هیچ عنوان ترک نمی خورد و به راحتی قابل شستشو است.
  • نازک و لطیف تر از سایر چرم های حیوانی است.
  • قابلیت رنگرزی بالایی دارد و به همین علت در طیف های رنگی مختلف قابل تهیه است.

در این بین میزان تقاضا برای خرید چرم شترمرغ کراست از سوی تولید کنندگان کفش و کیف به مراتب بسیار زیاد است. به چرمی که پس از دباغی رنگ نشود و خام باشد، کراست می گویند که معمولاً قیمت و نرخ ارزانتری دارد.
قابل ذکر است که به علت قیمت ارزان و همچنین امکان رنگ آمیزی این محصول با طرح های مورد نظر تولید کنندگان، میزان تقاضا برای آن همواره در حال افزایش می باشد.

فروش بی واسطه چرم طبیعی شترمرغ

فروش بی واسطه چرم طبیعی شترمرغ فروش چرم طبیعی شترمرغ به صورت عمده یا متری با شیوه های مختلفی صورت می گیرد. این روزها با گسترش کسب و کارهای خانگی و فعالیت هنرمندان در ساخت کیف های دستی و دیگر لوازم، شاهد افزایش تقاضا برای این محصولات به صورت متری و کیلویی هستیم.
در این بین گاهاً بالا بودن قیمت فروش یکی از چالش های پیش روی این فعالین در بازار است که برای رفع این مشکل می توان از شیوه های خرید آنلاین استفاده نمود. از سوی دیگر کارخانجات تولیدی نیز با هدف کاهش قیمت ها همواره در صدد ارتباط مستقیم با تامین کنندگان چرم شترمرغ عمده هستند.
در این راستا نیز نمایندگان فعال این مرکز به عنوان بزرگترین تامین کننده آنلاین انواع چرم حیوانی، آماده همکاری با کلیه خریداران برای عرضه بی واسطه این محصولات در بازار سراسر کشور و حتی صادرات هستند.