عرضه کننده چرم گاو مرغوب

چرم یکی از این محصولات به دست آمده از دباغی پوست انواع مختلف حیوانات بوده که به دلیل مقاومت و انعطاف پذیری بالا از کاربرد بسیار زیادی در زمینه تولید انواع محصولات چرمی از جمله کیف و کفش برخوردار است و سالانه مقادیر بسیار زیادی از آن در کیفیت های مختلف به بازار ارائه می شود. عرضه کننده چرم گاو اقدام به پخش این محصول مرغوب در بازار نموده است و خریداران می توانند چرم گاو مرغوب را به راحتی از این عرضه کننده خریداری نمایند.

عرضه کننده چرم گاو مرغوب

فرآیند تولید چرم گاو درجه یک

فرآیند تولید چرم گاو درجه یک

برای تولید چرم گاو از پوست گاو از روش دباغی استفاده می ‌شود. در این روش ابتدا پوست خشک شده را به مدت ۳ تا ۶ روز در آب خیسانده و آن را در گودال های حاوی آهک قرار می دهند و سپس با آهک زنده آن را می ‌پوشانند.

بعد از چند روز پوست ها را از گودال خارج کرده و با استفاده از کاردهای بسیار تیز و مخصوص مو را از پوست جدا می کنند.

سپس با استفاده از مواد مخصوصی همچون آرد جو که بر روی پوست می پاشند باعث ورم کردن پوست شده و به این ترتیب گوشت های موجود بر روی پوست بسیار می ‌شوند تا در مرحله بعدی بتوان آنها را به راحتی با استفاده از چاقو های دو دسته ای که به داس معروف هستند جدا نمود.

در مرحله بعدی بر روی پوست نمک می پاشند و بعد از چند روز با استفاده از پودر مازو هرگونه مواد اضافی موجود بر روی پوست را جدا می کنند. سپس آن را در آفتاب قرار داده تا خشک شوند و در مرحله پرداخت هرگونه گوشت را با سنگ پا از آن حذف می کنند.

رنگ کردن چرم با استفاده از رنگ های طبیعی و شیمیایی همچون صابون سفید، گل رز و یا جوهر گلی انجام می‌شود و در نهایت چرم را صیقل داده و به بازار عرضه می کنند.

فروش مستقیم چرم گاو مرغوب

فروش مستقیم چرم گاو مرغوب

فروش چرم گاو به صورت مستقیم یکی از مناسب ترین روش ها برای عرضه این محصول به بازار می باشد تا خریداران و  کسانی که در زمینه صادرات چرم  گاو فعالیت دارند بتوانند آن را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

چرم گاوی مرغوب به این شیوه با قیمت ارزان تری به دست خریداران می رسد و از پرداخت هزینه ‌های اضافه به واسطه ها خودداری می شود.

همچنین امکان سفارش اینترنتی این محصول نیز وجود داشته و همه خریداران این امکان را دارند که تا با مراجعه به وب ‌سایت فروشنده بتوانند آن را به صورت اینترنتی و آنلاین سفارش دهند.

این محصول به صورت عمده نیز عرضه شده و در انواع رنگ در بازار وجود دارد.