عرضه کنندگان عمده چرم گاوی لباسی

چرم گاوی لباسی یکی از ورق های چرم پر کاربرد در صنعت پوشاک می باشد که جهت تولید انواع مختلفی از لباس ها مورد استفاده قرار می گیرد. عرضه کنندگان فعالی در حال عرضه چرم در انواع مختلف می باشد. چرم گاوی اصل هم از درجه کیفیت های مختلفی برخوردار است که این امر تاثیر گرفته از فرایند تولیدی هست که پشت سر گذاشته اند، در بخش بعدی شما را به صورت کلی با این مراحل آشنا خواهیم کرد.

عرضه کنندگان عمده چرم گاوی لباسی

مراحل تولید چرم گاوی لباسی

مراحل تولید چرم گاوی لباسی چرم ها جزو ورق های پر کاربردی می باشند که در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، و جهت تولید وسایل چرمی چون کیف، کفش، کمربند، مبل، پوشاک، روکش صندلی اتومبیل و بسیار موارد دیگر بهره برده می شود.در این بخش می خواهیم به طور اختصاصی به بررسی مراحل تولید چرم گاوی لباسی بپردازیم:

در اولین قدم نیاز است پوست های گاوی وارد فرایندی به نام دباغی شوند. در این فرایند هدف استخراج لایه های اضافی چون لایه های چرمی و بخش های اضافی پوست هستند تا هم از خراب شدگی آن ها جلوگیری کند و هم سطحی یکدست به آن ها بدهد.

بعد از آن که چربی ها و مواد اضافی استخراج شدند، نیاز است برای تسهیل در زدودن موهای سطح پوست، آن را در آب بخیسانیم. مدت زمان خیس خوردن باید به اندازه باشد، تا بافت آسیب نبیند. پس از خارج شدن پوست از آب به آن ماده ای اضافه می شود تا مو ها به راحتی جدا شوند.

در انتها که این پوست ها تبدیل به ورق های چرمی شدند می توانند در ضخامت های مختلف برش داده شوند و یا برای رنگرزی وارد مرحله دیگر شوند. بعد از آن که همه این مراحل طی شد به این ورق های چرم اصلی شناسنامه هایی متصل می شود. به همین دلیل هنگام خرید ورق های چرمی می توانید به شناسنامه آن توجه داشته باشید.

پخش مستقیم چرم گاوی لباسی

پخش مستقیم چرم گاوی لباسی یکی از اشتباهات رایجی که افراد از آن گله می کنند، تشخیص اشتباه چرم های طبیعی با صنعتی می باشد. راحت ترین اقدام برای دسترسی به چرم های اصل خرید از عرضه کننده معتبر می باشد. پس محصول مورد نظر خود را از منبع پخش چرم شناخته شده ای سفارش دهید.

اینگونه با خیالی آسوده دست به خرید این محصول می زنید، علاوه بر این، اقدام خرید از پخش کننده اصلی دسترسی شما را به انواع چرم های گاوی را به صورت یکجا فراهم می کند.

تیم تخصصی فروش ما به منظور آن که این محصول را بتوانید با قیمت واقعی و در کم ترین زمان خریداری کنید، امکان خرید مستقیم را از طریق همین سایت فراهم کرده اند.