عمده فروشی چرم خام گاو

چرم یکی از کالا های لوکس موجود در بازار جهانی می باشد و بسیار پر کاربرد است. چرم خام گاو از خانواده اصیل چرم می باشد. مرکز عمده فروشی چرم خام گاو با کیفیت ترین نوع چرم موجود در بازار جهانی را عرضه می کند.

مرکز عمده فروشی چرم خام گاو، چرم با کیفیت و درجه یک را با قیمت مناسبی در بازار فروش به مشتری های خود از سراسر کشور عرضه می کند.

 

درباره چرم خام گاو چه می دانید؟

چرم خام گاو، چرم طبیعی می باشد که تمام مراحل دباغی را طی کرده است و رنگ آمیزی شده است و آماده ساخت می باشد.

این محصول را می توان برای موارد متعددی همچون: ساخت کیف، کیف دستی، کیف مردانه و زنانه، کمربند، ست مردانه، کفش، لباس زمستانی، ژاکت، چرم گاوی رنگ نشده مخصوص حکاکی و … بسیار به کار برده می شود.

این محصول بسته به نوع کاربرد چرم، ضخامت مختلفی دارد برای افراد تازه کار ضخامت این محصول اصلا مهم نمی باشد ولی معمولا برای افرادی که کار های حرفه ای انجام می دهند و یا در کار صادرات چرم خام گاو طبیعی هستند ضخامت چرم بسیار مهم می باشد، چون ضخامت چرم خام به کیفیت چرم ارتباط مستقیمی دارد.

چرم خام گاو دارای ابعاد و سایز های مختلفی می باشد و هر شخص بر حسب نوع نیاز خود یک سایز و رنگ را به دلخواه خود انتخاب می کند.

صادر کننده بهترین چرم خام گاو

چرم خام گاو از دسته و گروه چرم محبوب بازار می باشد که کاربرد بسیار بالایی دارد و مزایای متعددی را در خود دارد. چرم خام گاو به علت کیفیت بالایی که دارد بسیار پر طرفدار شده است و توسط فروشندگان متعددی عرضه می شود.

اگر شما از دسته افرادی هستید که به دنبال خرید چرم خام گاو و چرم طبیعی برند چرمساران saran leather با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستید بهترین گزینه برای انتخاب شما خرید چرم از فروشنده معتبر و صادر کننده چرم طبیعی می باشد.

فروشنده صادر کننده چرم و فروش چرم خام گاو، چرم با کیفیت را به کشور های متعددی صادر می کند و رضایت بین المللی از کیفیت چرم طبیعی خود دریافت کرده است.

فروشنده این محصول شما را به خرید چرم با کیفیت عالی دعوت می کند و رضایت شما را از کیفیت و کارایی چرم طبیعی گاو تضمین می کند، رضایت شما مشتری های عزیز برای فروشنده این محصول یک منبع انرژی می باشد.

برای دریافت لیست قیمت چرم خام گاو و چرم طبیعی اصل و درجه یک با کارشناسان و مشاوران فروش ما ارتباط بر قرار کنید.