عمده فروشی چرم گاو ارزان

امروزه از پوست گاو برای تولید انواع کالاهای چرمی مانند کت، کیف، صندلی ماشین، کمربند و موارد دیگر استفاده می شود. چرم گاو ارزان نتیجه فرآیندهای مختلفی است که از پوست این حیوان بدست می آید. دباغی گاو یکی از آن فرایندهایی است که منجر به تولید چرمی می شود که در مغازه های چرم فروشی پیدا می کنید. از پوست گاو برای تولید محصولات متنوع پس از برنزه شدن استفاده می شود. جهت خرید می توانید به واحد عمده فروشی چرم گاو ارزان مجموعه ما مراجعه کنید.

 

بررسی میزان ضخامت چرم گاو

استحکام و دوام: از ساختار الیافی بسیار محکمی برخوردار بوده و ضخیم تر و قویتر از سایر پوست های حیوانات می باشد ، بنابراین نسبت به پوست های دیگر کمتر در معرض ترک و پارگی قرار می گیرد خاصیت ارتجاعی: این چرم انعطاف پذیربوده و با فرم بدن فرد استفاده کننده مطابقت دارد. به همین دلیل ، محصولات ساخته شده از پوست گاو برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند.

با وجود زبری و ساختار الیافی محکم ، چرم گاو قابلیت ارتجاعی خوبی را دارا می باشد در زیر این ویژگی را در سایر چرم ها مقایسه کرده ایم. دفع آب: خاصیت ضدآب بسیار خوبی در بین چرم های دیگر دارند. اگر به درستی پوشش داده شوند ، در برابر بسیاری از شرایط ناسازگار مقاومت بسیاری خواهند داشت. ضخامت: این پوست معمولاً ضخیم تر و سنگین تر از پوست طبیعی هستند. به همین دلیل است که هنگام دوخت کت ، کیف و کفش از این نوع چرم بسیار استفاده می شود.

پوشیدن راحت: پوشیدن بسیار راحت به عنوان یک وسیله پوشیدنی با برنزه شدن خوب و پرداخت صاف. دباغی گاو: برنزه شدن با پوست گاو آسان است و تقریبا می توان از هر روشی برای برنزه کردن روی آن استفاده کرد. سایر ویژگی ها: به طور طبیعی رطوبت را دفع می کند ، شکل خود را حفظ می کند و در برابر نور خورشید ، گرما و سرما بسیار مقاوم است. پوست گاو برای ساخت انواع کت، کیف، کمربند، مبلمان ، زین اسب و سایر کالاهای چرمی مناسب است.

خصوصیات دلخواه را برای دوزهای چرمی ارائه می دهد که سایر چرم ها از آن استفاده نمی کنند. این پوست به اندازه کافی ضخیم است که به شما امکان می دهد نقش های پیچیده ای روی سطح آن ایجاد کنید. استفاده از پوست گاو برای دوختن یک محصول چرمی مجموعه کاملی از ابزارها نیست که هنگام کار با چرم های دیگر نیازی به آن نیست. زیرا کار از جمله برشکاری و سوراخکاری بسیار آسان است.

در حالی که چرم گاو واقعاً ضخیم است و باعث استحکام آن از پوست بز می شود ، اما انعطاف پذیری و کشش آن به اندازه چرم بز نیست. پوست گاو حتی به عنوان یک محصول نهایی سنگین تر است ، در حالی که پوست بز نسبتاً سبک تر است. اگر به دنبال خواص عایق چرمی هستید ، از پوست گاو حرارت بیشتری نسبت به پوست بز دریافت می کنید ، بنابراین چرم پوست گاو برای تولید کت یا کت مناسب تر است. اما اگر به دنبال یک محصول چرمی نرم هستید ، پوست بز مناسب شما است.

توزیع کنندگان عمده چرم گاو ارزان

شرکت تولیدی ما توزیع چرم گاو ارزان را به صورت عمده انجام می دهد و این کالا را با قیمت رقابتی و مقرون به صرفه به دست مشتری می رساندبه طوری که کیفیت بالایی داشته و توانسته بسیاری از مشتریان را جذب خود کند. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره خرید و فروش چرم گاو می توانید به سایت رسمی ما مراجعه کنید.