فروشنده انواع چرم گاو باکیفیت

چرم گاو باکیفیت از پوست گاو تولید می شود که از سطح کاملاً صاف برخوردار است این چرم مقاومت بالایی داشته و به صورت نرم و خشک مورد استفاده قرار می گیرد.

فروشنده انواع چرم گاو با ارائه بهترین و با کیفیت ترین نوع چرم طبق نیاز مصرف کننده سبب جلب رضایت مشتریان می‌شود این محصول با توجه به کیفیت و خاصیت مقاوم بودن آن در مقایسه با چرم های دیگر از قیمت مناسبی برخوردار می‌شود. 

فروشنده انواع چرم گاو باکیفیت

3 مورد از مزایای چرم گاو اشبالت

3 مورد از مزایای چرم گاو اشبالت پوست گاو برای تولید چرم به مرحله دباغی احتیاج دارد که بعد از گذراندن این مرحله چرم گاو حاصل شده از ضخامت بالایی برخوردار می‌شود. این چرم به دلیل ضخامت بالا به قسمت های مختلف تبدیل می شود چرم اشبالت از قسمت تحتانی پوست چرم گاو به دست می آید این قسمت پس از صیقل دادن به چرم گاو اشبالت تبدیل شده و حالت مخملی دارد.

از این چرم استفاده های فراوانی می شود نام های دیگر این چرم، چرم پرزدار و اشپالت می باشد که برای تولید پوشاک و ساخت کاور های متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مشخصات اصلی برای شناخت بهتر چرم اشبالت این است که پشت و رو ندارد و هر دو طرف آن را پرز های کوتاه می پوشاند و در انواع رنگ موجود می باشد چرم اشبالت دارای ضخامت های متفاوتی است از این رو شرکت ها و کارخانجات مختلفی از این نوع چرم برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. 

چرم اشبالت از کارایی بالا برخوردار بوده و علاوه بر ظاهر زیبا دارای عمر طولانی هم می باشد این چند از مزایا و فواید زیادی برخوردار است که چند مورد آن در این قسمت اشاره می‌کنیم. 

  1. هنگام برش این نوع چرم مشکلی ایجاد نمی شود و برش آن کاملا آسان و راحت صورت می‌گیرد. 
  2. از نظر اقتصادی و هزینه مقرون به صرفه می باشد. 
  3. کار کشی راحتی داشته و هنگام تولید بیش از حد مجاز اجازه کشیدن ندارد. 
  4. این چرم خاصیت ضد آب داشته و از نرمی و لطافت ویژه برخوردار است. 
  5. چرم اشبالت خاصیت انعطاف پذیری داشته و برای تولید لباس، کیف و کفش و…. به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. 
  6. علاوه بر زیبایی فوق العاده از استقامت و استحکام بالایی برخوردار است. 

راه های خرید چرم گاو باکیفیت

راه های خرید چرم گاو باکیفیت خرید چرم گاو، با کیفیت های گوناگون و قیمت های مناسب توسط مصرف کننده به روش ها و راه های مختلف صورت می گیرد. مصرف کنندگان برای خرید رضایت بخش و مطمئن می توانند بهترین و با کیفیت ترین محصول را در اندازه های متفاوت و گوناگون انتخاب کرده و اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنند.