فروشنده عمده چرم گاوی اشبالت

چرم گاوی اشبالت در حقیقت نوعی چرم می باشد که سطح آن مانند پارچه های مخمل دارای پرز می باشد. فروشنده معتبری وجود دارد که که چرم های اشبالت گاوی را به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد. فروشنده نامبرده محصولات چرمی را در انواع رنگ ها و طرح های مختلف و با کیفیت عالی به فروش می رساند.

فروشنده عمده چرم گاوی اشبالت

اطلاعاتی درباره چرم گاوی طرح دار

اطلاعاتی درباره چرم گاوی طرح دار چرم یکی از انواع پارچه هایی می باشد که امروزه از آن برای تهیه انواع کیف و کفش، کت، پالتو، دستکش، انواع کلاه، جا موبایلی، جا سوییچی و … استفاده می شود. چرم ها انواع مختلفی دارند که می توان به چرم میش، چرم گاو، چرم کروکودیل، چرم مار و … اشاره کرد. در بین انواع چرم ها، چرم کروکودیل، چرم مار و چرم شترمرغ از گرانترین چرم ها و لوکس ترین به حساب می آید.
چرم گاوی یکی از پر مصرف ترین چرم ها می باشد که به صورت ساده و طرح دار موجود هستند. چرم گاوی اشبالت یکی از انواع چرم های گاوی می باشد که دارای سطحی پرزدار می باشد که توسط روش های مختلف فرآوری شده و به رنگ های مختلف رنگرزی می شوند.
امروزه علاوه بر چرم گاوی اشبالت از چرم گاوی طرح دار استفاده های زیادی می شود. چرم های گاوی طرح دار نوعی از چرم های دباغی شده هستند که روی سطح آن ها شکل هایی نا منظم و نامتقارن وجود دارد. این شکل ها عموما برجسته هستند که در سطح چرم پراکنده شده اند.
این اشکال ممکن است دارای رنگ های مختلف باشند به طوری که با رنگ زمینه آن کاملا در تضاد باشد و همچنین می تواند به رنگ زمینه آن باشد و یا در تناژ تیره تر وجود داشته باشد.
از چرم گاوی طرح دار که به رنگ قهوه ای و مشکی است عموما برای تهیه انواع کت و پالتو مردانه، پالتو زنانه، انواع کیف مخصوصا کیف پول و … استفاده می شود.

راه های خرید چرم گاوی اشبالت

راه های خرید چرم گاوی اشبالت راه های مختلفی برای خرید چرم گاوی اشبالت و طرح دار در ایران وجود دارد که می توان به خرید غیر حضوری، خرید مستقیم، خرید عمده و … اشاره کرد. البته یکی از راه های خرید این نوع چرم، خرید عمده محصول به صورت غیر حضوری می باشد. در حقیقت می توان برای خرید محصول مورد نظر به صورت غیر حضوری اقدام کرد و سفارشات خود را در تناژ بسیار بالا ثبت کرد. برای خرید بهتر و مطمئن تر می توان با کمک شماره های تماس، با مرکز فروش و مسئولین مربوطه تماس گرفت و از آن ها در مورد خرید محصول مشاوره گرفت، سپس برای خرید اقدام کرد.
خرید مستقیم محصولات به خرید محصولات به صورت مستقیم از کارخانه گفته می شود که با حذف واسطه ها صورت می گیرد. از مزایای این روش خرید می توان به ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده اشاره کرد، همچنین قیمت مناسب محصول به دلیل حذف واسطه ها از دیگر مزایای این نوع خرید می باشد.