فروشنده معتبر چرم پوست گاو

چرم پوست گاو یکی از چرم های مرغوب جهت تهیه انواع مصنوعات چرمی می باشد. چرم گاو طبیعی پس از دباغی و فرآوری در اندازه های مختلف توسط فروشنده معتبر به فروش می رسد. از آن جا که گاو ها رنگ متفاوتی دارند چرم تهیه شده از آنها نیز دارای طیفی از رنگ های مختلف از جمله قهوه ای در تناژ های متنوع، سفید و سیاه بوده و در ضخامت های مختلف قابل ساخت است.

فروشنده معتبر چرم پوست گاو

5 ویژگی چرم گاو طبیعی باکیفیت چیست؟

5 ویژگی چرم گاو طبیعی باکیفیت چیست؟ چرم طبیعی و تولیدات ساخته شده از آن یکی از منحصر به فرد ترین اقسام چرم است که ویژگی های مختلفی داشته و از این رو یکی از پر فروش ترین اقسام چرم به شمار می رود.

یکی از ویژگی های چرم تهیه شده از پوست گاو این است که دارای الیاف متراکم بوده و مقاومت بالایی دارند. سطح پوست گاو ممکن است بدون گرین یا فول گرین باشد. 

در صورتی که به شکل فول گرین تهیه شود چرمی است که حالت لایه لایه ندارد و رخ یا رویه آن ساییده نشده است.

از ویژگی های دیگر چرم گاو قابلیت استفاده از آن برای ساخت وسایل مختلف چرمی است که از آن جمله می توان به انواع کیف و کفش زنانه و مردانه در سایز های مختلف، انواع مانتو و پالتو و سایر وسایل چرمی اشاره نمود. 

نوعی از چرم گاوی نیز چرم اشبالت نامیده می شود که به چرم هایی گفته می شود که سطح رویی آن برداشته شده و به لایه مخملی شکلی می رسد که به آن اشبالت می گویند. پس توانایی تولید چرم اشبالت نیز از دیگر قابلیت هایی است که چرم طبیعی گاو با کیفیت دارد.

از دیگر خصوصیات بارز چرم گاوی تولید آن در ضخامت های مختلف است که منجر به طراحی و ساخت انواع کمر بند، زین اسب و جلد قنداق تفنگ می شود.

مجموعه مراحل طی شده برای فرآوری چرم تهیه شده از پوست گاو که به آن دباغی می گویند منجر به شکل گیری ارقام بسیار زیبایی از چرم و محصولات چرمی می شود.

تولید کنندگان برتر چرم پوست گاو

تولید کنندگان برتر چرم پوست گاو تولید چرم توسط یک سری تولید کنندگان برتر فعال در این عرصه صورت می گیرد. از جمله فعالیت هایی که در این عرصه انجام می گیرد این است که طراحان چرم گاوی برای تولید محصولات چرم به جستجو در بازار پرداخته و پس از تحقیق در مورد نیاز های جدید به طراحی مدل های جدید و به روز از مصنوعات چرمی می پردازند.

از این رو با جستجو در بین تولیدات چرمی می توان ارقام متنوعی از جدید ترین و به روز ترین وسایل چرمی را که توسط تولید کنندگان برتر به تولید رسیده است مشاهده کرد.