فروشنده معتبر چرم گاوی عسلی

فروشنده معتبر چرم گاوی عسلی بهترین کیفیت از محصول چرم مخملی را در رنگ جذاب و پرطرفدار عسلی با قیمت عالی در اختیار تمامی خریداران عزیز قرار می دهد. چرم گاوی عسلی در مدل اشبالت یا مخملی از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است و بسیار نرم و لطیف می باشد.

فروشنده معتبر چرم گاوی عسلی

روش تولید چرم گاوی عسلی اشبالت

روش تولید چرم گاوی عسلی اشبالت  

اشبالت گاوی یکی از پرکاربردترین نوع چرم طبیعی می باشد. چرم اشبالت از لایه لایه کردن پوست گاو به دست می اید که به همین دلیل در دو طرف چرم معمولا پرزدار می باشد.اشبالت طبیعی نوعی چرم گاوی است که قسمت براق و صاف ان برداشته شده و به صورت سطحی پرزدار پرداخت شده است . در واقع به سطح زیرین پوست گاو اشبالت می گویند

اشبالت طبیعی دارای سطح معمولا ضخیم و جنسی بسیار محکم است که با عملیات دباغی و رنگ امیزی در کارخانجات چرم سازی جلوه ای بسیار زیبا به نیز به آن اضافه شده است اشبالت کاربردهای زیادی در کیف سازی، ساخت دستکش، استر کیف و کفش و … دارد.

برای تهبه چرم اشبالت گاوی در ابتدا چرم ضخیم گاوی را به چندین قسمت تقسیم می کنند و قسمت تحتانی پوست چرم را انتخاب می نمایند این قسمت از پوست چرمی از مرغوبیت کمتری برخوردار است و چرم جیر نیز نامیده می شود، چرم اشبالت از این ناحیه پوست به دست می آید و چرم صیقل داده شده و حالتی مخملی شکل پیدا می کند این نوع چرم ضخامت های مختلفی نظیر یک الی دو میلی متر را دارا می باشد و سپس توسط ماشین آلات پیشرفته رنگ عسلی به آن زده می شود.

خرید انواع چرم گاوی عسلی

خرید انواع چرم گاوی عسلی خرید انواع چرم گاوی عسلی با کیفیتی شایسته مصرف کنندگان عزیز با مناسب ترین قیمت ممکن امکان پذیر می باشد.عرضه کلی و جزئی چرم گاوی عسلی با برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به تمام نقاط کشور صورت می گیرد.محصولات این شرکت که یکی از قدیمی ترین کارخانه های ایران در زمینه ی تولید چرم گاوی عسلی می باشد از کیفیت قابل قبولی از نظر مواد اولیه ی مصرفی و ساخت برخوردار است.

چرم اشبالت گاوی یکی از تولیدات بی نظیر با برند معتبر از شرکت تولیدی می باشد.خرید چرم گاوی از طریق نمایندگی ما هم اکنون در حال انجام است. این نمایندگی افتخار این را به دست آورده است تا فروش محصول باکیفیت خود را به صورت مستقیم به تمانی نقاط کشور عرضه نماید و با حذف واسطه ها اصلی ترین جنس مرغوب و اصل و قیمت مناسب را به دست مشتریان برساند.چرم گاوی اشبالت با رنگ عسلی و لطافت مخملی یکی از ب ترین نوع انتخاب ها می باشد.