فروشنده معتبر چرم گاو اصل

فروشنده معتبر چرم گاو اصل با تجربه و تخصصی که در این عرصه داشته و شناختی که از چرم های ارگانیک دارد بهترین ارقام آن را ارائه نموده و درجات و رنگ های مختلف را عرضه می کند. این چرم طبیعی مطابق با استانداردها و اصول و فنون بروز تولید شده و بسته به انواع مختلفی که دارد دارای کیفیت ها و کاربردهای متنوعی می باشد.

فروشنده معتبر چرم گاو اصل

5 ویژگی چرم گاو الگانت باکیفیت چیست؟

5 ویژگی چرم گاو الگانت باکیفیت چیست؟ پنج ویژگی چرم گاو الکانت باکیفیت شامل گزینه های زیر می باشد:

  • چرم طبیعی گاوی به دلیل طبیعی بودن هر قسمتی از آن دارای طرح مختلفی است و چین و چروک در آن دیده می شود و دارای بوی طبیعی پوست حیوان می باشد.
  • زمان سوختن آن بسیار طولانی تر می باشد و بعد از سوختن نیز بوی شبیه به بوی موی سوخته دارد و همچنین دارای لبه هایی ناهموار است و رشته ها و بافت آن از لبه مشخص می باشد، لذا در زمان تا کردن نیز باعث تغییر رنگ در قسمت تا خورده می شود.
  • چرم گاوی به طور صد درصد ضد آب نیست و به مرور آب را به خود جذب می کند و دارای دوام و استحکام بسیار بالایی می باشد که در رنگ های مختلفی عرضه می شود.
  • دارای درجات مختلفی از نظر کیفیت بوده و بهترین و گرانترین آنها از بالاترین سطح پوست گاو تولید شده و بسیار سخت است.
  • چرم هایی که از پوست زیرین گاو تهیه شده نرم تر و منسجم تر بوده و علاوه بر اینکه کار بر روی آنها راحت تر است ارزانتر نیز می باشد.

تولید کنندگان برتر چرم گاو اصل

تولید کنندگان برتر چرم گاو اصل تولید کنندگان برتر چرم گاو اصل برندهای مخصوصی را به خود اختصاص داده اند و چرم را در درجات مختلفی عرضه می کنند و با عرضه نمونه های اصیل و اعلا توانسته اند بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهند.

تولید چرم گاو الگانت اصولا از بالاترین لایه پوست حیوان انجام می شود دارای کیفیت ممتازی می باشد. لذا در فرایند تولید آن پوست هایی که عاری از لکه و آسیب بوده و کاملا صاف و براق است جدا شده و بعد از اینکه موهای آن را جدا کردند عملیات دباغی را بر روی آنها انجام می دهند.

این چرم های گاوی بعد از دباغی رنگ می شوند و بعد از تولید چرمی با سطح رویه ای صاف و سطح زیرین پرز دار ایجاد می شود که از نرمی و لطافت بالایی برخوردار بوده و بسیار براق و انعطاف پذیر می باشد، چون در مرحله فینیش به آن زیبایی مضاعفی خواهند بخشید. لذا در تولید انواع رومبلی، کاپشن، دستکش، کت، پالتو، لباس، کفش، کیف و …. مورد استفاده قرار می گیرد.