فروشنده معتبر چرم گاو عمده

چند گاو یکی از نمونه چرم ‌های مرغوب و باکیفیت در بازار می ‌باشد که دارای کاربردهای بسیار زیادی بوده و به‌ عنوان پرفروش ‌ترین و پرمصرف ترین نمونه چرم معرفی شده است و به همین علت به صورت عمده به فروش می‌ رسد، لذا متقاضیانی که قصد خرید چرم گاو عمده را دارند، جهت خرید این محصول با قیمت مناسب می ‌توانند آن را از طریق این سایت سفارش داده و در کمترین زمان ممکن در محل موردنظر را دریافت نمایند. 

فروشنده معتبر چرم گاو عمده

روش تولید چرم گاو طبیعی درجه یک

روش تولید چرم گاو طبیعی درجه یک استفاده از چرم گاوی از گذشته ‌های بسیار دور رایج بوده و دارای تاریخچه‌ ای بسیار طولانی می باشد و بشر با شناخت ویژگی‌ های این محصول به استفاده گسترده از آن روی آورده است، اما با گذشت زمان و با پیشرفت تکنولوژی، تولید چرم گاو نیز با متدهای جدید همراه بوده و تولید آن شامل چند مرحله می باشد که ما در این بخش به مراحل تولید چرم گاوی درجه یک اشاره خواهیم کرد. 

به صورت کلی تولید چرم گاوی شامل 4 مرحله می ‌باشد که در مرحله اول بعد از خرید پوست گاو آن را دباغی کرده و پوست خام را با انجام مراحل مختلف از قبیل دباغی، زدودن آلودگی‌ ها و موهای زائد سطح آن، شستشو و غیره به سالامبور تبدیل می ‌کنند. 

در مرحله دوم که مرحله تبدیل سالامبور به وت بلو می باشد  بعد از اینکه اعمال فیزیکی و شیمیایی بر روی این نمونه چرم انجام شد آن را به کراست تبدیل می ‌کنند که کراست نیز دارای ارزش اقتصادی بسیار بالایی بوده و در بسیاری موارد به‌ صورت خام نیز به کشورهای مختلف صادر می‌ گردد درنهایت کراست را به چرم تبدیل می کنند و با برش زدن و تراش دادن آن پس از مراحل آبگیری، آن را با ضخامت ‌های مختلف تولید کرده و روانه بازار فروش می ‌نمایند. 

خرید انواع چرم گاو عمده

خرید انواع چرم گاو عمده چرم گاو دارای انواع مختلف با کیفیت‌ های متعدد و رنگ ‌های متنوعی می باشد که خرید آن متناسب با سلیقه و نیاز مشتری بوده و فرد یا تهیه‌ کننده ‌ای که از آن برای تولیدات مختلف خود استفاده می ‌کند، با توجه به نیاز خود می‌ تواند آنها را خریداری نماید. 

خرید انواع چرم گاو عمده به صورت های مختلف امکانپذیر می ‌باشد و متقاضیان بسته به شرایط خود می ‌توانند یکی از راه ‌های خرید این محصول را انتخاب و اقدام به خرید آن نمایند. 

در خرید عمده چرم گاو، کاهش قیمت به صورت فاحش اتفاق می افتد و خریدار می‌ تواند به سود قابل توجهی از خرید عمده این محصول دست یابد.