فروشنده ممتاز چرم شترمرغ ارزان

چرم حاصل از پوست شتر مرغ از جمله قیمتی ترین فراورده های حاصل از این حیوان است. زیبایی منحصر به فرد، مقاومت ، لطافت و استحکام از مشخصات چرم شترمرغ  ارزان است. چرم شتر مرغ در صنعت مد بسیار پر کاربرد می باشد و محصولات با کیفیتی ازاین چرم تولید و روانه بازار می شود.

فروشنده ممتاز چرم شترمرغ ارزان

مشخصات چرم شترمرغ کراست باکیفیت

مشخصات چرم شترمرغ کراست باکیفیت چرم شترمرغ کراست نسبت به چرم گاو از ارجحیت برخوردار است چون از تراکم بیشتری برخوردار است و هم اینکه میزان تولید بیشتری نسبت به چرم گاو دارد. چرم شترمرغ نسبت به چرم گاو یا سایر حیوانات قیمت نسبتا بالاتری دارد و در رده چرم های با کیفیت و گران مانند چرم کروکودیل و مار قرار می گیرد.

زیرا هم از تراکم و استحکام بیشتری برخوردار است و هم اینکه نسبت با سایر چرم ها نازک تر می باشد و از آن برای ساخت انواع کیف و کفش و لباس و کیف پول های زنانه و مردانه، قاب موبایل و دستبند و جاکلیدی و … مورد دیگری که چرم شترمرغ را نسبت به چرم سایر حیوانات برتر نشان می دهد، زیبایی خاص آن در نقاط فولیکول دار می باشد که برجستگی هایی را در چرم شترمرغ پدیدار ساخته و این برجستگی ها به دلیل فولیکول ها یا غدد رشد پر ایجاد شده است. برای خرید یک چرم مناسب باید نیاز های اولیه خود را در نظر بگیرید تا خریدی خوب و مقرون به صرفه داشته باشید. چرم شتر مرغ به عنوان یکی از گران ترین چرم های موجود در بازار شناخته می شود.

قیمت روز بهترین چرم شترمرغ ارزان

قیمت روز بهترین چرم شترمرغ ارزان ظاهر چرم شترمرغ دارای رخی بسیار زیبا است. در مقایسه با سایر چرم ها ، چربی طبیعی که در پوست شتر مرغ وجود دارد ب اعث انعطاف پذیری و مقاوم بودن آن در مقابل خشکی و ترک خوردگی می شود. مقاومت چرم شترمرغ شش برابر مقاومت چرم گاو است. این ویژگی به همراه لطافت و نرمی قابل توجه و مثال زدنی آن باعث شده است که این محصول در ردیف پوست های گران قیمت در جهان مانند کروکودیل قرارگیرد.

نوسانات بازار ارز باعث شده است که قیمت چرم شترمرغ روز به روز درحال تغییر باشد و نتوان قیمت ثابتی را برای این محصول در نظر گرفت، بنابراین قبل از خرید حتما قیمت روز را استعلام کنید.

ظاهر چرم شترمرغ دارای رخی بسیار زیبا است. در مقایسه با سایر چرم ها ، چربی طبیعی که در پوست شتر مرغ وجود دارد ب اعث انعطاف پذیری و مقاوم بودن آن در مقابل خشکی و ترک خوردگی می شود. مقاومت چرم شترمرغ شش برابر مقاومت چرم گاو است. این ویژگی به همراه لطافت و نرمی قابل توجه و مثال زدنی آن باعث شده است که این محصول در ردیف پوست های گران قیمت در جهان مانند کروکودیل قرارگیرد.