فروشندگان برتر چرم گاوی درجه یک

چرم یک نوع ماده به روش دبّاغی کردن از پوست حیوان گاو بدست می آید و دارای مقاومتی بالا بوده امروزه تبریز از برترین فروشدگان چرم گاوی درجه یک هستند و بهترین کیفیت را در اختیار خریداران گذاشته اند، چرم تبریز بسیار معروف بوده و برای انواع صنعت کفش ایمنی کار، دستکش کار، کیف و کفش نیاز مورد استفاده قرار گرفته است زیرا در مقابل دیگر چرم ها سنگین بوده و همین دلیل باعث شده از نظر استحکامی بالا باشد.

فروشندگان برتر چرم گاوی درجه یک

مشخصات چرم گاوی خام اعلا

مشخصات چرم گاوی خام اعلا

چرم گاوی خام کاربردهای مختلفی در صنایع داشته زیرا چرم گاوی وزن نسبتا سنگینی دارد و برای تولید کفش های کار استفاده شده و از مقاومتی بسیار بالا بوده و حتی در برابر انواع ضربه ها مقاوم هستند چرم گاوی از محبوب ترین چرم ها بوده و نظر کیفیتی نیز  عالی است و همین علت موجب استقبال بیشتر افراد شده که برای نیاز مصرفی خود از این محصول استفاده کنند.

چرم گاوی علاوه بر آن برای کیف و کفش نیز استفاده می شود زیرا این کالا عمر بالایی دارد و همان طور با داشتن رنگ جذاب و شیکی که دارد باعث خوش استیل شدن ظاهر شخص می شود که می تواند با تمام لباس خود ست کند. این محصول دارای الیاف متراکم بوده و سطح آن کاملا صاف است به نوعی که بدون گرین بوده همچنین انعطاف پذیری بالایی که دارد سبب شده در تهیه انواع مبلمان نیز بکار برده شود.

این محصول با توجه به نیاز مصرفی به صورت نرم و خشک همچنین با ضخامت متفاوت با نوع کالا ارائه می شود چرم گاوی گیاهی می باشد و با مراقبت ویژه از آن می توانید مدت طولانی از محصول مورد نظر استفاده کنید، سعی کنید در مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید و همان طور چرم طبیعی در مقابل مواد های آتش زا مقاوم است.

نکات مهم در خرید چرم گاوی درجه یک

نکات مهم در خرید چرم گاوی درجه یک

برای خرید چرم گاوی درجه یک باید چندین نکات را در نظر بگیرید تا از مرغوب ترین این کالا برخوردار شوید زیرا اگر فرق چرم مصنوعی و طبیعی ندانید باعث بی کیفیتی محصول می شود و در نتیجه برای خریداری مجدد اقدام کنید، ولی امروزه تبریز با تشکیل نمایندگی های معتبر سبب شده خریداران با کمترین اتلاف وقت خود محصول دلخواهشان را تهیه کنید و از این محصول بهره مند شوند. چرم گاوی قیمت بالایی داشته و علت آن مرغوبیتش بوده.

با خرید از مراکز معتبر به صورت آنلاین این کالا را خریداری کنید و در مورد مصارفی خود قرار دهید و با تهیه از مراکز های قابل اطمینان از کیفیت بالای آن برخوردار شوید تا بتوانید مدت زمان طولانی از این کالا استفاده کنید، همان طور با برقراری ارتباط با مشاوران این محصول از نظر قیمتی و دیگر مواردی که به اطلاعات آن نیاز دارید مطلع شوید.