فروشندگان معتبر چرم طبیعی شترمرغ

چرم طبیعی شترمرغ در صنعت کیف و کفش کاربردهای فراوانی دارد. دباغی پوست شتر مرغ و تولید چرم با شیوه های نوین روند رو به رشد عرضه این محصول را در بازار داخلی و خارجی موجب شده است. یکی از بهترین ارقام این محصول، چرم پای شترمرغ است که قابلیت های کاربردی فوق العاده ای دارد. در این مقاله ضمن معروفی فروشندگان معتبر این نوع چرم به بررسی ویژگی های آن می پردازیم.

فروشندگان معتبر چرم طبیعی شترمرغ

چرم پای شترمرغ چه ویژگی هایی دارد؟

چرم پای شترمرغ چه ویژگی هایی دارد؟ پوست شترمرغ به علت انعطاف پذیری زیاد، گزینه مناسبی برای تولید چرم می باشد. یکی از بهترین بخش های مورد استفاده از پوست این پرنده برای تهیه چرم، ساق پای آن است. پوست و چرم تولیدی از این قسمت، صفحه ای فلسی شکل بوده که از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به پوست مارمولک و چرم تمساح دارد. چرم پای شترمرغ به مراتب قیمت گران تری نسبت به دیگر انواع چرم موجود در بازار دارد که به همین علت از آن در ساخت انواع لوازم تزئینی چرمی نیز استفاده می کنند. استحکام زیاد و مقاومت مناسب در برابر رطوبت و عوامل محیطی از دیگر ویژگی های این نوع چرم به شمار می روند. همین موضوع سبب شده تا از این نوع چرم اغلب برای تهیه کیف های دستی زنانه و مردانه، کیف پول و … استفاده کنند.
یکی دیگر از کاربردهای چرم پای شترمرغ ساخت پادری های فانتزی چرمی در سایز و رنگ های مختلف است که برای تزئینی در دکوراسیون های مدرن بسیار کاربردی است. البته باید خاطر نشان کرد که نوع دباغی و همچنین رنگ آمیز چرم نقش فزاینده ای در تعیین کیفیت نهایی این محصول و عمر مفید آن خواهد داشت. برخی از مهمترین کاربردهای استفاده از چرم شترمرغ اصل در صنایع مختلف عبارتند از:

  • تولید جا کلیدی و روکش موبایل
  • طراحی و ساخت انواع چکمه و پوتین
  • تولید کاپشن و پالتوهای چرمی زمستان

سفارش بدون واسطه چرم طبیعی شترمرغ

سفارش بدون واسطه چرم طبیعی شترمرغ چرم شترمرغ به عنوان یکی از گرانترین انواع این محصولات در صنعت مد شناخته می شود که به همین علت اغلب در ساخت کالاهای لوکس و لاکچری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. وجود برجستگی های ناهموار و نامتوازن، چین و چروک های زیبا و طبیعی از مزیت های این نوع چرم است که در دیگر محصولات به ندرت دیده می شوند. در بازار داخلی به واسطه پرورش شترمرغ در نقاط مختلف کشور، فرآیند تولید چرم نیز طی سالهای اخیر سیر صعودی داشته است. این روند، ثبات قیمت ها و همچنین امکان تولید فرآورده های مختلف با این نوع چرم را برای تولید کنندگان فراهم آورده است.
اگر قصد خرید عمده و سفارش چرم طبیعی شترمرغ بدون واسطه و با قیمت تولیدی را دارید، مشاوران و نمایندگان فروش این مرکز آماده همکاری جهت تامین و عرضه این محصولات برای شما در نقاط مختلف کشور هستند.