فروشندگان ممتاز چرم شترمرغ عمده

فروشندگان ممتاز چرم شترمرغ عمده نمایندگی ها متعددی هستند چرم شتر مرغ حاصل پوست شترمرغ بوده است. این چرم یکی از با ارزش ترین فرآورده های تجاری در سطح کشور می باشد. از این چرم برای درست کردن کالاهای لوکس در کشور استفاده می کنند. در کشور های اروپایی از این چرم برای تزئین فضای داخلی اتومبیل استفاده می کنند. در آمریکا از چرم شترمرغ برای تولید چکمه نیز استفاده می کنند.

فروشندگان ممتاز چرم شترمرغ عمده

خصوصیات چرم ساق پای شترمرغ باکیفیت

خصوصیات چرم ساق پای شترمرغ باکیفیت خصوصیات چرم ساق شترمرغ با کیفیت به این صورت است که باعث شده در دنیا از این چرم در زمینه های متعددی استفاده کنند. جرم شترمرغ یکی از محصولات تجاری به حساب می اید زیبایی چرم شترمرغ نسبت به چرم های دیگر نیز منحصر به فرد بوده است. از خصوصیات این چرم می توان به مقاومت و دوام بیشتر آن اشاره کرد این چرم دارای نرمی و لطافت خاصی نیز می باشد به همین دلیل انعطاف پذیر است.

مقاومت چرم شترمرغ شش برابر بیشتر از چرم گاوی بوده است در کنار این ویژگی ظاهر این چرم بسیار زیبا و جذاب بوده است. چربی طبیعی که در چرم شترمرغ وجود دارد باعث شده تا انعطاف پذیر آن نسبت به چرم های دیگر بیشتر بوده باشد. این چرم در برابر ترک خوردگی و خشکی نیز مقاوم می باشد. ویژگی لطیف و نرم این چرم در کشور باعث شده تا گران ترین چرم در بین انواع چرم های بوده باشد.

بعد از کشتار این حیوان پوست ساق را جدا کرده و آن را شست و شوی می دهند. سپس فرآیند آهک دهی و آهک زدایی انجام شده و چرم وارد مرحله دباغی می شود. دباغی این چرم با مواد معدنی و در برخی مواقع از مواد گیاهی نیز استفاده می شود. این چرم به روش درام رنگ آمیزی می شود. این چرم ظاهری شفاف و روشن بوده که جذابیت چرم را دوچندان کرده است.

چرم شترمرغ به دلیل کیفیت بالایی که دارد در زمینه تولید مبل های گران قیمت نیز مورد استفاده قرار گرفته است. این چرم خاصیت ضد آب نیز دارد 

معتبرترین مراکز خرید چرم شترمرغ عمده

معتبرترین مراکز خرید چرم شترمرغ عمده معتبرترین مراکز خرید چرم شترمرغ عمده نمایندگی ها موجود در سطح کشور هستند که این محصول را با روش هایی متعددی به مشتری عرضه می دهند چرم شترمرغ را به صورت مستقیم نیز می توان از این مراکز سفارش داد. در این صورت چرم با قیمت مناسبی تهیه می شود.

چرم پای شترمرغ در سطح کشور نوع درجه یک می باشد که جز چرم های صادراتی به حساب می آید این چرم را به صورت بدون واسطه نیز می توان برای مصرف خود تهیه کرد. در این روش نیز چرم با هزینه مناسبی تامین می شود.