فروشگاه انواع چرم خام بزی

امروزه بسیاری از فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش انواع چرم خام بزی با بهترین درجه کیفی فعالیت دارند. این فروشگاه ها به دلیل ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان انواع چرم بزی را با قیمت مناسبی به صورت کلی ‌و جزئی و در ضخامت و رنگ های متعدد جهت فروش در دسترس مشتریان قرار می دهند و به صورت آنلاین همه روزه انواع سفارشات را می پذیرند و سریع به دست مشتری می رسانند.

فروشگاه انواع چرم خام بزی

خصوصیات مهم چرم بزی رنگی باکیفیت

خصوصیات مهم چرم بزی رنگی باکیفیت چرم بزی رنگی به دلیل کیفیت و استقامت بالا برای تولید انواع محصولات چرم کاربرد دارد. چرم بزی رنگی در رنگ های مشکی، عسلی، کرمی و زرشکی تولید می گردد. از خصوصیات بارز چرم بزی باکیفیت می توان محل رویش مو روی سطح چرم را نام برد که به وضوح قابل مشاهده می باشد و دلیلی برای شناسایی چرم بزی نسبت به چرم های دیگر محسوب می شود.

چرم بزی رنگی از لطافت و نرمی خاصی برخوردار است از این رو برای ساخت انواع کیف مجلسی زنانه، کیف پولی، دستکش چرم، پالتو، کت و….. استفاده می شود. از شاخصه های چرم بزی رنگی، برآمدگی ها و برجستگی های ریز روی سطح چرم را می توان نام برد. 

چرم بزی رنگی از تراکم الیاف بیشتری نسبت به چرم گوسفندی برخوردار است و هم چنین وزن سبک تری نیز دارد از این رو در برخی موارد برای آستر درون کفش و کیف استفاده می شود. از خصوصیات مهم چرم بزی رنگی درجه یک، قابلیت انعطاف پذیری بالا می باشد که به راحتی برش داده می شود از طرفی قیمت مناسبی دارد بنابراین بسیار مقرون به صرفه می باشد.

چرم بزی رنگی به دلیل ابعاد کوچک برای تولید کالاهای کوچک کاربرد دارد و به دلیل مقاومت زیاد در اثر گذشت زمان دچار فرسودگی و تغییر رنگ نمی گردد بنابراین از مشخصات خوب آن می توان عمر طولانی را نام برد.

خرید بی واسطه چرم خام بزی

خرید بی واسطه چرم خام بزی امروزه سایت های اینترنتی آنلاین زمینه خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان را برای خریداران فراهم کرده اند. خرید مستقیم سبب کاهش قیمت ها می شود و هم چنین خریدار می تواند چرم خام بزی را در طرح و ضخامت دلخواه با قیمت کمتر از سطح بازار در مدت زمان کوتاهی و بدون هزینه حمل و نقل خریداری کند. خرید چرم خام به صورت مستقیم سبب کوتاه کردن دست دلالان می گردد بنابراین بسیار مقرون به صرفه می باشد.

شرکت های تولیدکننده با ایجاد فروشگاه های اینترنتی زمینه خرید آسان و مستقیم را برای افرادی که از راه های دور قصد خرید عمده را دارند، ایجاد کرده اند که علاوه بر شناساندن کالای ایرانی سبب فروش بالا و در نتیجه سود زیاد می گردد.