فروشگاه انواع چرم گاوی عسلی

فروشگاه ما سال های زیادی است که در زمینه فروش چرم فعالیت دارد اما یکی از بهترین و پر فروش ترین محصولات فروشگاه ما چرم گاوی عسلی می باشد که طرفداران زیادی نیز دارد.

چرم گاوی طبیعی عسلی در انواع طیف رنگی عسلی و انواع طرح ها و بافت ها در فروشگاه انواع چرم گاوی عسلی ما موجود می باشد که هر کدام از آن ها می توانند پاسخ سلیقه مشتریان گوناگون باشند.شما می توانید در فروشگاه ما، بهترین اجناس را با نازل ترین قیمت بیابید. 

فروشگاه انواع چرم گاوی عسلی

مقایسه چرم گاوی طبیعی با چرم بزی

مقایسه چرم گاوی طبیعی با چرم بزی چرم گاو طبیعی دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد که شاید کمتر کسی با آن ها آشنایی داشته باشد، اما در ادامه قصد داریم که چرم گاو طبیعیه را با چرم بز مقایسه کنیم تا شما زین پس بتوانید چرم گاوی را از چرم بزی تشخیص دهید. از نظر تراکم الیاف باید بگوییم که چرم گاوی دارای الیافت بسیار متراکمی می باشد که این الیاف متراکم باعث شده اند چرم گاوی از مقاومت بالایی برخودار باشد.

اما تراکم الیاف چرم بزی از چرم گاوی کمتر می باشد و به همین علت مقاومت آن از چرم گاوی کمتر اما به طور کلی از مقاومت قابل قبولی برخوردار است. چرم گاوی سطح بسیار صاف و به اصطلاح بدون گرین دارد اما چرم بز به شکلی است که محل روییدن مو در آن کاملا مشخص است و شما می توانید این محل ها را به وضوح مشاهده کنید.

چرم بز و چرم گاو شباهت هایی نیز با یکدیگر دارند و آن این است که  چرم گاوی و چرم بز هر دو به صورت نرم و خشک تولید می شوند البته با این تفاوت که چرم گاوی دارای ضخامت های متفاوتی می باشد. از چرم گاوی برای تولید کیف، لباس، دستکش و غیره استفاده می گردد و از چرم بزی بیشتر برای کیف و کفش زنانه استفاده می کنند. به طور کلی چرم بزی نسبت به چرم گاوی انعطاف پذیر و سبک تر می باشد.

خرید بی واسطه چرم گاوی عسلی

خرید بی واسطه چرم گاوی عسلی شما با خرید چرم گاوی با کیفیت از مجموعه ما می توانید خریدی به صرفه داشته باشید چرا که محصولات ما به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای به فروش می رسند و همین موضوع باعث می شود که محصولات ما از قیمت بسیار مناسبی برخوردار باشند.

شما عزیزان می توانید از هر کجای ایران اقدام به سفارش این محصول کیفیت بنمایید تا ما محصولات سفارشی شما را صحیح و سالم به دستتان برسانیم. شما خریداران محترم می توانید جهت اطلاع از قیمت محصولات ما و در صورت تمایل ثبت سفارشات خود، با واحد فروش ما در ارتباط باشید.