فروشگاه انواع چرم گاو ارزان

چرم گاو یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین نوع چرم موجود در بازار می باشد. چرم گاوی با جنس محکم و تار و پود مستحکمی که دارد که دوخت بسیاری از کیف های اداری، کمربند های مردانه و زنانه، کفش ها و بوت های مختلف استفاده می شوند. 

فروشگاه انواع چرم گاو ارزان عرضه کننده و مرغوب ترین و با کیفیت ترین چرم ها می باشد انواع چرم گاو در طرح ها و رنگ های مختلف را عرضه می کند.

فروشگاه انواع چرم گاو ارزان

مقایسه چرم گاوی طبیعی با چرم بزی

مقایسه چرم گاوی طبیعی با چرم بزی  انواع چرم گاوی طبیعی و مصنوعی در بازار این روز ها وجود دارد. چرم های طبیعی جنس و دوام بیشتر و بالاتری داشته و طول عمر طولانی دارند. اما چرم های مصنوعی نازک هستند و جنس شان مانند پارچه است و با کوچکترین ضربه ای پاره می شود. علاوه بر چرم گاو که طرفداران زیادی دارد و کیفیت بالایی داشته و در دوخت بسیاری از اجناس استفاده می شود، چرم بز نیز طرفداران زیادی داشته و در دوخت بسیاری از‌ پوشاک استفاده می شود.

چرم گاوی ضخیم است و قطر زیادی دارد و به راحتی خم نمیشود و مستحکم است. اما چرم بزی نازک تر از چرم گاوی بوده و به راحتی خم می شود و انعطاف پذیر است. از چرم گاوی در دوخت کیف های اداری و انواع کمربند ها استفاده می شود زیرا این اجناس احتیاج به ایستایی قابل توجهی دارند و چرم گاوی این امکان را فراهم می کند. اما از چرم بز در دوخت انواع کیف های پول، کاپشن ها، پالتو ها و یا حتی بارانی ها و انواع دستکش های مردانه و زنانه استفاده می شود و بسیار منعطف هستند.

خرید کلی چرم گاو ارزان

خرید کلی چرم گاو ارزان واحد خرید چرم گاو “پا” می باشد. هر پا تقریبا به اندازه یک مستطیل بیست سانتی متری در ده سانتی متری می باشد. چرم های گاوی طبیعی نسبت به چرم های مصنوعی قیمت گران تری دارند. چرم های مصنوعی به دلیل اینکه کارخانه ای هستند و جنس نازکی دارند قیمت ارزان تر و به صرفه تری دارند. چرم های مصنوعی به صورت متری خرید و فروش می شوند و مانند چرم های طبیعی به صورت پا خرید و فروش نمی شوند.

خرید و فروش انواع چرم های طبیعی و مصنوعی به صورت های کلی و عمده و یا به صورت در متراژ های کمتر و همچنین گاهی به اندازه یک پوست کامل بز و یا گاو معامله می شوند. در برخی موارد این چرم ها به صورت کیلویی نیز خرید و فروش می شوند و بیشتر شامل چرم های باقی مانده از بسته های دیگر‌ و یا دور ریز ها می باشد.