فروشگاه انواع چرم گاو اصل

فروشگاه انواع چرم گاو اصل، نوع مرغوب، یکدست و در رنگ های متنوع را ارائه می دهد. باید بگوییم که چنین محصولاتی انواع مختلفی دارند که می شود به نوع براق، چرم گاوی اشبالت، نبوک، الگانت و غیره اشاره نمود. همه اینها را فروشنده با بهترین شرایط عرضه می کند. از جانب دیگر، خرید چرم گاوی به صورت عمده از مرکز پخش امکان پذیر بوده که در ادامه توضیحات بیشتری در این خصوص خواهیم داد.

فروشگاه انواع چرم گاو اصل

مقایسه چرم گاوی اشبالت با الگانت

مقایسه چرم گاوی اشبالت با الگانت در بالا با انواع متفاوتی از چرم آشنا شدید؛ ولی قصد داریم به مقایسه چرم گاوی اشبالت و با الگانت بپردازیم. این دو با هم دیگر از نظر ساختاری تفاوت های زیادی دارند و در هنگام دباغی، موضوعات متفاوتی را شرکت تولید کننده در نظر می گیرد. جهت توضیح بهتر، آن ها را معرفی می کنیم.

الگانت که به شبرو هم معروف است، مرغوب‌ ترین چرم محسوب می شود. در اصل، لایه بالایی پوست که به آن TOP GRAIN می گویند، در تولید این فرآورده به کار می رود. به این علت، از آن به نام چرم لوکس هم یاد می گردد. سطح آن لطیف، براق و در عین حال بسیار مقاوم در برابر خش می باشد.

اما نوع اشبالت در واقع چرم پرزدار است. یعنی هیچ لایه براق و صافی در آن دیده نمی شود. با برداشت لایه رویی، این محصول به دست می آید که استحکام آن یکی از نکات بسیار خاص به شمار می رود. پس تفاوت اصلی این دو، براق و پرزدار بودن است که به آن اشاره شد.

در کل، امروزه به شکل وافری از چنین محصولاتی برای تولید انواع کیف، کفش، کمربند و … استفاده می کنند و ویژگی های بارز زیادی دارند.

خرید کلی چرم گاو اصل

خرید کلی چرم گاو اصل اگر در حوزه تجارت بین المللی فعال هستید یا کارتان تولید انواع کیف کفش است، می توانید خرید کلی چرم گاول اصل را با بهترین کیفیت از مجموعه برتر انجام دهید. محصولاتی را که فروشنده معتبر ارائه می کند، ویژگی های زیر را دارا می باشد:

  • بدون پرتی است.
  • رنگ آمیزی فوق العاده ای دارد.
  • در برابر کشش مقاوم است.
  • مناسب برای طراحی های ظریف می باشد.
  • کمتر در آن سوراخ های بزرگ که باعث هدر رفتن چرم می گردد، دیده می شود.
  • سطح آن منظم است.
  • پارگی در آن دیده نمی شود.

طبعاً محصولاتی را که عرضه کننده به فروش می رساند، ساخته شده توسط شرکت های بزرگ می باشد که سابقه ای طولانی در عرصه دباغی پوست دارند. اما به روش های راحتی نیز امکان خرید وجود داشته که شما می توانید از طریق این مرکز فروش عمده، بهترین ها را با رنگ بندی های متنوع خیلی راحت به دست آورید.