فروشگاه بزرگ چرم شترمرغ ایرانی

در فروشگاه بزرگ چرم می توانید انواع مختلفی از چرم های طبیعی را مشاهده فرمایید که بی شک هر کدام از آنها از نظر مرغوبیت و زیبایی، چیزی کم ندارند، اما در مقایسه با هم، ممکن است درجات متوسط تا بالایی از این مولفه ها در آنها وجود داشته باشند. برای مثال یکی از چرم هایی که از تمامی جهات، در درجات تاپ قرار گرفته و به عنوان پرفروش ترین ها شناخته شده، چرم شترمرغ ایرانی است.

فروشگاه بزرگ چرم شترمرغ ایرانی

نگاه کلی بر انواع چرم شترمرغ طرح دار

نگاه کلی بر انواع چرم شترمرغ طرح دار گفته شد که یکی از چرم های ناب ایرانی که هم توجه فراوانی را از سوی خریداران داخلی به دنبال داشته و هم در راس نگاه خریداران خارجی قرار گرفته، چرم شتر مرغ می‌باشد که انواع مختلفی را همچون چرم طرح دار به خود اختصاص داده است.

در نگاهی کلی بر چرم شترمرغ طرح دار که نسبت به چرم های ساده، با جذابیت و زیبایی بیشتری همراه می باشد، می توان گفت:

  • این چرم از طرح های شیار دار و نقطه نقطه یا فولیکول در سطح خود برخوردار بوده و از این رو رخی کم نظیر را به تصویر می کشد.
  • وجود این طرح ها از این چرم، یک محصول با سطح برجسته را نمایان ساخته که آن را از چرم های دیگر متمایز نموده است.
  • در واقع طرح دار بودن چرم شترمرغ با طرح های مخصوص آن باعث شده تا نتوانند از روی آن چرم شترمرغ تقلبی تولید کرده و به مشتریان به عنوان چرم اصل قالب نمایند که این یکی از نقاط قوت این محصول به حساب می آید.
  • ویژگی دیگری که در این چرم وجود داشته و آن را در صدر فروش قرار داده، لطافت بیش از حد آن است که بسیار محسوس و قابل لمس می باشد.
  • همچنین ترکیب رنگ های تماشایی با طرح های بی نظیر چرم شتر مرغ، باز هم امتیاز ویژه ای را به این محصول بخشیده اند.

صادرات عمده چرم شترمرغ ایرانی

صادرات عمده چرم شترمرغ ایرانی چرم شتر مرغ از آن دست چرم های طبیعی است که کیفیت های متفاوتی را در خود گنجانده که معمولاً نوع مرغوب این محصول که با سورت 1 مشخص شده، به عنوان چرم صادراتی به کشورهای دیگر صادر می گردد.

در حقیقت می توان گفت که صادرات چرم شترمرغ ایرانی بیش از هر چرم دیگری در حال انجام بوده و ارزآوری های چشمگیری را به دنبال داشته است.
بی شک سه عامل مهم یعنی کیفیت، زیبایی و قیمت در افزایش فروش این محصول، موثر واقع گشته و ایران را در رتبه برتر صادرات چرم شترمرغ قرار داده اند.

همچنین باید افزود که کشور ما در حوزه تولید شترمرغ، رتبه دوم را کسب نموده و 12/5 درصد از تولید آن را عهده دار گشته و بنابراین زمینه برای صادرات هرچه بیشتر این محصول در آینده ای نزدیک  را هم خواهد داشت.