فروشگاه بزرگ چرم گاوی ساده

فروشگاه بزرگ چرم گاوی ساده این محصول را به مشتریان خود عرضه می دهد. چرم گاوی را از پوست گاو فرآوری می کنند. این چرم با انواع رنگ های دباغی می شوند. از چرم گاوی برای درست کردن کیف و کفش بیشتر استفاده می کنند چرم گاوی دارای رنگ روشن و شفافی می باشد. این چرم الیافی متراکم و فشرده دارد که این عامل مقاومت چرم گاوی را افزایش داده است.

فروشگاه بزرگ چرم گاوی ساده

نگاه کلی بر چرم گاوی رنگی

نگاه کلی بر چرم گاوی رنگی سطح چرم گاوی به صورت صاف و یکنواخت است این چرم بدون گرین می باشد. از چرم گاوی در داخل بازار به صورت خشک و نرم استفاده می کنند. میزان ضخامت چرم گاوی نسبت به چرم های دیگر بیشتر بوده است. چرم گاوی رنگی که در بازار فروش برای مشتریان خود وجود دارد شامل رنگ های عسلی روشن، عسلی تیره؛ زرشکی، سرمه ای، خردلی، قرمز، مشکی و غیره وجود دارد هر کدام یک از این رنگ ها زیبایی خاص خود را به همراه داشته است.

چرم گاوی یکی دیگر از خصوصیاتی که دارد این بوده که در برابر حرارت و آتش نیز مقاوم می باشد و به راحتی تنی سوزد در موقع خرید چرم اصل می توانید از این روش برای تشخیص اصل بودن چرم گاوی استفاده کنید. این چرم در برابر رطوبت نیز مقاوم می باید و آب را در خود جذب نمی کند. چرم گاوی یکی از چرم های طبیعی بوده است. از این چرم بیشتر در تهیه کفش ها مردانه و زنانه نیز استفاده می کنند کیفیت این کالا ها درجه یک می باشد و آب در داخل کفش های چرمی نفوذ نمی کند

. چرم گاوی نسبت به چرم های دیگر خشک تر و ضخیم تر می باشد. این چرم به صورت نرم و منعطف نیز می توان وجود داشته باشد. از این چرم چرم اشبالت نیز فرآوری می شود. که در زمینه های متعددی به کار برده می شود.

صادرات عمده چرم گاوی ساده

صادرات عمده چرم گاوی ساده صادرات عمده چرم گاوی ساده توسط نمایندگی های معتبر صورت می گیرد این شرکت های نوع درجه یک چرم گاوی را به خارج از کشور صادر می کنند کیفیت چرم صادراتی در حد درجه یک می باشد.

مشتریان بهتر است که برای تولیدات صنعتی خود زا این چرم ها استفاده کنند این چرم را به صورت مستقیم می توان سفارش داد در این صورت چرم ساده با قیمت مناسبی تهیه خواهد شد. خرید بدون واسطه چرم صادراتی به نفع مشتری می باشد چو با هزینه مناسبی تهیه می شود. صادرات چرم گاوی نیز در داخل کشور توسط نمایندگی های معتبر انجام می شود. این مراکز چرم صادراتی را به صورت عمده صادر می کنند.