فروشگاه بهترین چرم گاوی طرح دار

چرم گاوی طرح دار یکی از چرم های طبیعی پر کاربرد است که از رنگ و طرح ها متفاوتی برخوردار است. چرم های گاوی براساس فرایند دباغی که به روی آن صورت گرفته از درجه کیفیت های مختلفی برخوردار هستند به همین دلیل نیاز است برای خرید بهترین آن فروشگاهی شناخته شده و معتبر را شناسایی کنید.

فروشگاه های که به صورت تخصصی به عرضه چرم طبیعی می پردازند می توانند گزینه های خوبی برای خرید باشند.

فروشگاه بهترین چرم گاوی طرح دار

همه چیز درباره چرم گاوی اشبالت

همه چیز درباره چرم گاوی اشبالت چرم های طبیعی چون چرم گاوی، بزی و شتری از جمله چرم های پر استفاده دامی هستند که در صنایع تولید مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در این بین چرم گاوی اشبالت در رده پر استفاده ترین ورق چرمی در خط های تولید می باشند.

فرایند دباغی باعث تنوع در چرم گاوی شده است، اما در این بخش می خواهیم شما را بیشتر با ویژگی های منحصر به فرد چرم گاوی اشبالت آشنا کنیم، پس این بخش را از دست ندهید.

به طور کلی چرم اشبالت به چرمی گفته می شود که دو سمت رو و زیر آن دارای پرزهایی باشد. این چرم هم به صورت طبیعی و هم به صورت صنعتی تولید می شود. اما در تولید چرم اشبالت گاوی در فرایند دباغی لایه های چرمی را بر میدارند تا به لایه ای پرز دار برسند.

پرز دارد بودن این چرم ویژگی خاصی به آن داده است و آن بهره بردن از هر دو روی آن می باشد و به عنوان چرم دو رو شناخته می شود.

نکته ای که باید حواستان را نسبت به آن جمع کنید شباهتی است که بین چرم اشبالت و پارچه های جیر وجود دارد. پرز هایی که هر دو دارند به راحتی می تواند یک فرد نا آشنا را به اشتباه بیندازد.

اما ببینیم چرم اشبالت چه کاربردی دارد و چه صنایع تولیدی از آن استفاده می کنند؟

صنایعی چون تولید کفش و کیف جزو اولین صنایع بزرگ محسوب می شوند که برای تولید محصولات چرمی خود از این ورق چرمی استفاده می کنند. علاوه بر این ویژگی پرزدار بودن چرم اشبالت باعث شده از آن جهت تولید محصولات هنری بهره ببرند.

سفارش مستقیم چرم گاوی طرح دار

سفارش مستقیم چرم گاوی طرح دار به دلیل اشتباهاتی که در تشخیص چرم های طبیعی و صنعتی صورت می گیرد نیاز است محصول مورد نطر خود را از منبعی معتبر سفارش دهید.

برای تهیه چرم گاوی طرح دار اصل نیاز است آن را به صورت ویژه سفارش داد. اینگونه فرصت خرید مستقیم از تولیدکننده برای شما فراهم می شود. در نتیجه خیالتان بابت اصالت محصول آسوده می گردد.

به منظور تسهیل در سفارش چرم گاوی اصل فرصتی فراهم کردیم تا بتوانید این محصول را از طریق همین سایت خریداری کنید و این محصول را به قیمت درب کارخانه تهیه کنید.