فروشگاه عمده چرم کیف صادراتی

کیف چرم یکی از با دوام ترین و زیباترین کیف های موجود در بازار است. فروشگاه عمده چرم کیف صادراتی محصولاتی طبیعی و مرغوب را در اختیار کارگاه های تولیدی می گذارد. چرم های خام و طبیعی چرمساران یکی از بهترین چرم های موجود در بازار است که قیمت بسیار مناسبی دارد و برای استفاده در تولید کیف چرم بسیار مناسب می باشد. فروشگاه های تولیدی می توانند چرم مرغوب و طبیعی را به صورت عمده خریداری کنند و برای استفاده های بعدی نگهداری کنند.

 

کدام نوع چرم برای تولید کیف مناسب است؟

 

سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش آید این است که چه نوع چرمی برای تولید کیف مناسب تر است. در ادامه ضمن معرفی انواع چرم به بیان مزیت های هر کدام از آن ها می پردازیم و بهترین نوع چرم را برای دوخت معرفی می کنیم.

  1. چرم گوسفندی: تراکم الیاف این چرم نسبت به سایر چرم ها کمتر است بنابراین استفاده از آن برای دوخت کیف نمی تواند گزینه ی مناسبی باشد. سبک بودن از ویژگی مثبت این چرم می باشد که در دوخت لباس می تواند از آن استفاده شود.
  2. چرم بز: تراکم الیاف این چرم در حد متوسط می باشد. این چرم در مقابل پاره شدن مقاومت خوبی دارد. سبک بودن آن نیز باعث می شود که بتوان از آن در دوخت کیف چرم استفاده کرد.
  3. چرم گاوی: الیاف متراکم از مهمترین ویژگی های این نوع چرم ها می باشد. سطح صاف،‌نرم و خشک باعث شده است تا برای دوخت کیف بسیار مناسب باشد. این چرم به علت با دوام بودن در واقع مرغوب ترین و بهترین نوع چرم برای دوخت کیف می باشد.

همانطور که مشخص است هر چرمی ویژگی های خاص خود را دارد و از آن در موارد مختلفی استفاده می شود. دوزندگان کیف باید در دوخت کیف چرم از چرمی محکم و انعطاف پذیر استفاده کنند. زیبایی، قیمت، طرح و رنگ و وزن چرم از گزینه های دیگری است که در انتخاب چرم باید به آن توجه کرد.

فروشنده بزرگ چرم کیف صادراتی

ما به عنوان فروشنده چرم مرغوب ترین چرم را تحت برند چرمساران در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم. ما این اطمینان را به مشتریان خود می دهیم که چرم های ما بسیار با دوام هستند و با مناسب ترین قیمت به دست‌ آن ها می رسد. ما حاشیه سود خود را پایین آورده ایم و سعی می کنیم آن را با کمترین قیمت به فروش برسانیم.

فروشگاه چرم ما انواع چرم های طبیعی را برای فروش به مشتریان آماده می کند. ما به صورت تخصصی بر روی چرم طبیعی کار می کنیم و در حوزه چرم های مصنوعی فعالیت نداریم. چرم های مصنوعی اگرچه قیمت پایین تری نسبت به چرم طبیعی دارد ولی دوام و کیفیتی ندارد و پس از مدتی خراب می شود.