فروش ارزان چرم گاوی خام

چرم گاوی خام برای تولید تعداد زیادی از انواع محصولات چرمی در طرحها و کیفیتهای مختلف به کار می رود. ساخت چرم خام گاوی توسط بسیاری از مراکز تولید کننده چرم در شهرهای تبریز و مشهد انجام می شود که  بیشتر در حجم های عمده به فروش می رسد و از مزیتهای بارز فروش در حجم های انبوه قیمت مناسب و ارزان این محصول است که برای تولید کنندگان محصولات چرمی بسیار به صرفه می باشد.

فروش ارزان چرم گاوی خام

چرم گاوی اشبالت چه خصوصیاتی دارد؟

چرم گاوی اشبالت چه خصوصیاتی دارد؟ چرم گاوی نتیجه دباغی کردن پوست حیوانات می باشد که بعد از دباغی چون چرم ضخامت بالایی دارد، طی یک فرآیند مشخص به چند لایه مختلف برش داده می شود و هر کدام از این لایه ها ویژگی ها و کاربردهای خود را دارند.

چرم گاوی اشبالت از لایه میانی پوست حیوان به دست می آید که تنوع بسیار زیادی دارد و جزء یکی از بهترین نمونه های چرم طبیعی می باشد که با توجه به کاربردی که دارد با ضخامتهای 1 تا 2 میلیمتر تولید می شود.

این چرم دارای ظاهر مخملی بسیار زیبایی می باشد که بسیاری از افراد نیز به خاطر ظاهر چرم اشبالت آن را در ساخت بسیاری از محصولات استفاده می کنند.

این چرم رنگ پذیری بسیار خوبی دارد و همین امر خود باعث تنوع بالای رنگ در چرم اشبالت شده است که در ساخت بسیاری از محصولات چرمی مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از مشخصات اصلی این چرم این است که پشت و رو ندارد و دارای پرزهای بسیار ریزی است که در سطح آن دیده می شود و یکی از ویژگی های منحصر به فرد چرم اشبالت به شمار می آید.

خرید بهترین انواع چرم گاوی خام

خرید بهترین انواع چرم گاوی خام چرم خام یکی از مهم ترین محصولات در اقتصاد کشور است و چون کارگاه های تولید کننده بسیار زیادی در طی سالیان گذشته تا کنون در حوزه های مختلف تولید محصولات چرمی فعالیت داشته اند این محصول همواره جزء یکی از کالاهای پرطرفدار و پرفروش در بازار داخلی به شمار می آید.

چرم گاوی به عنوان مقاوم ترین و باکیفیت ترین چرم خام به شمار می آید که با کیفیتها و ویژگی های متنوع در کارخانه های دباغی تولید می شود و سپس با درنظر گرفتن کیفیت و نوع چرم برای تولید محصولات چرمی مختلف به کار برده می شود.

برای خرید چرم گاوی مرغوب و استاندارد اول از هر چیزی باید به نوع استفاده ای که قرار است از چرم شود توجه کرد به عنوان مثال برای تولید محصولاتی مانند کیف و کفش چرم باید از نمونه های مقاوم چرم گاوی مثل چرم نبوک که از بیرونی ترین قسمت پوست گاو به دست می آید استفاده کرد.

به همین دلیل خرید چرم گاوی با توجه به کاربردی که دارد در تهیه بهترین نوع این محصول تاثیر بسیار زیادی دارد.