فروش انواع چرم شترمرغ عمده

چرم شترمرغ به دلیل برخورداری از دوام، ظرافت و زیبایی در زمره گران ترین و مرغوب ترین چرم های طبیعی جهان جای دارد. از این محصول محصولات متنوعی تولید می شود که از آن جمله می توان به کیف، کمربند، جاکلیدی و انواع اکسسوری لوکس و گران قیمت اشاره کرد. در حال حاضر و با توجه به افزایش تولید این محصولات، خرید و فروش چرم شترمرغ عمده نیز با رشد قابل توجهی همراه شده است.

فروش انواع چرم شترمرغ عمده

مشخصات چرم پوست شترمرغ باکیفیت

مشخصات چرم پوست شترمرغ باکیفیت چرم پوست شترمرغ از جمله چرم های سبک، ظریف و بسیار بادوام به شمار می رود. این چرم طبیعی علیرغم ظرافت زیاد و ضخامت اندک، از مقاومت زیادی برخوردار می باشد. همچنین این محصول دارای بافتی با زیبایی طبیعی است و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار دارد.

کیفیت بالای چرم شترمرغ موجب شده که این محصول از قیمت فروش بالایی برخوردار باشد. به همین دلیل ممکن است برای خریداران این نگرانی به وجود بیاید که با محصولات تقلبی در بازار مواجه شوند. با این که این احتمال دور از انتظار نیست ولی با توجه به مشخصات ویژه چرم شترمرغ می توان این محصول را با کیفیت مناسب تهیه کرد.

یکی از مهمترین مشخصه های چرم پوست شترمرغ، شکل ظاهری آن می باشد. بر سطح این چرم نقاطی وجود دارد که در واقع محل رشد پرهای شترمرغ می باشد. این نقاط که طرحی زیبا و طبیعی به چرم بخشیده اند، تقریبا به صورت نامنظم در سطح پوست شترمرغ پراکنده شده اند. با کمی دقت می توان از شکل و نحوه پراکندگی بدون نظم و الگوی این نقاط به اصالت و کیفیت چرم پی برد.

ویژگی دیگر چرم شترمرغ نرمی و لطافت آن نسبت به دیگر انواع چرم می باشد. همانطور که گفته شد این محصول با وجود برخورداری از مقاومت و طول عمر بالا، بسیار نرم و ظریف می باشد. با در نظر گرفتن این نکته نیز تا حدی امکان ارزیابی کیفیت چرم شترمرغ وجود دارد.

قیمت روز چرم شترمرغ عمده

قیمت روز چرم شترمرغ عمده چرم شترمرغ در دسته چرم های گران قیمت بازار قرار دارد. مطمئنا کیفیت بالای این محصول یکی از دلایل اصلی قیمت بالای آن می باشد. ولی مواردی چون هزینه های بالای تولید نیز از جمله عوامل تاثیرگذار در این زمینه هستند.

در حال حاضر قیمت چرم شترمرغ عمده در کشور ما نسبت به اغلب نقاط جهان کمتر است. در واقع به دلیل این که تولید و فرآوری چرم شترمرغ در ایران با هزینه کمتری انجام می شود، این محصول با قیمت روز کمتری ارائه می شود.  از این رو بسیاری از خریداران خارجی چرم شترمرغ عمده، به خرید از تولیدکنندگان ایرانی علاقه دارند.