فروش انواع چرم گاوی اشبالت

یکی از محصولات اختصاصی تولید شده توسط کشورمان که به شهرتی جهانی رسیده و در دسته کالاهای رایج صادراتی نیز قرار گرفته، چرم طبیعی است که انواع مختلفی را شامل می گردد. در اشاره به یکی از مرغوب ترین نوع این محصول که از همه فراوان تر بوده و به فروش بیشتری دست یافته، چرم گاوی اشبالت است که علاوه بر زیبایی، مولفه‌های خوب دیگری مانند مقاومت و استحکام را نیز به همراه دارد.

فروش انواع چرم گاوی اشبالت

مشخصات چرم گاوی عسلی باکیفیت

مشخصات چرم گاوی عسلی باکیفیت از دیرباز تا کنون، محصولات چرمی وجود داشته و اهمیت بسزایی را به خود اختصاص داده اند، بخصوص چرم طبیعی و حیوانی که از رواج تولید در ایران برخوردار بوده و تبدیل به یکی از محصولات صادراتی متداول شده که سالانه آمار قابل توجهی از آن به ثبت رسیده و شاهد صادرات چرم به بازارهای روسیه، ترکیه، عراق و … می باشیم.

اما یکی از انواع این محصول که در معرض توجه بسیار قرار گرفته و به گروه چرم های صادراتی ملحق شده، چرم گاوی است که در نمونه های مختلفی مانند چرم گاوی عسلی قابل مشاهده بوده و یکی از محصولات فوق العاده با کیفیت به شمار می آید و چنین مشخصاتی را نیز داراست:

  1. این چرم با توجه به رنگ زیبا و چشمگیر خود یعنی عسلی با این عنوان خطاب می گردد.
  2. در سایزهای مختلف که واحد شمارش آن فوت است، به فروش می رسد، مانند چرم گاوی 4 فوت، 5 فوت، 6 فوت الی آخر.
  3. در ابعاد متنوعی موجود بوده که رایج ترین آن، ابعاد 28*28 سانت می باشد.
  4. دارای سطح صاف و الیاف متراکی است.
  5. انواع پالتو، بارانی، کاپشن، کیف، کلاه، دستکش، کفش و … را با این چرم زیبا می سازند.
  6. این چرم از ضخامت زیادی برخوردار بوده و دارای دوام بی نظیری است.
  7. از چرم های سوپر ممتاز به شمار آمده و از این رو میزان تقاضای بسیاری را به دنبال دارد.

قیمت روز چرم گاوی اشبالت

قیمت روز چرم گاوی اشبالت یکی از بهترین چرم هایی که وجود داشته و بی شک می توانید با انتخاب آن از مرغوب ترین محصول بهره مند شوید، چرم گاوی اشبالت است که نه تنها از حیث کیفیت، همپای نیازتان بوده، بلکه از نظر ظاهری نیز دقیقاً همان چیزی است که می خواستید و به دنبالش بودید.

در ضمن یکی دیگر از ویژگی های عیانی که در این چرم جای گرفته و توجهات گسترده ای را به دنبال داشته، قیمت چرم گاوی که نسبت به چرم های دیگر مانند چرم شتر مرغ، ارزان تر می باشد، یعنی حتی با شرایط کنونی بازار هم می توانید از یک چرم قیمت مناسب بهره مند شوید، حتی اگر بخواهید آن را به قیمت روز خریداری کنید، باز هم برد بزرگی با انتخاب این محصول خواهید کرد.