فروش بهترین چرم گاوی ساده

چرم های گاوی از جمله پرکاربردترین نوع جرم های طبیعی است که برای ساخت انواع وسایل استفاده می شود.  امروزه بیشتر وسایل ما از  چرم های طبیعی گاوی تولید می‌شود. مرکز ما با فروش بهترین چرم گاوی ساده این محصول را به روشی آسان در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و با توجه به فروش عمده تجار داخلی و خارجی از اصلی‌ترین مشتریان ما هستند که می‌توانند این محصول را از طریق وب ‌سایت این مجموعه خریداری نمایند. 

فروش بهترین چرم گاوی ساده

همه چیز درباره چرم گاوی خام

همه چیز درباره چرم گاوی خام به طور کلی چرم ها به دو دسته ی مصنوعی و طبیعی تقسیم می‌شود. چرم های طبیعی  شامل چرم گاو، گوسفند، بز، گاومیش و… می باشد. که در میان این چرم های طبیعی،  چرم گاوی به دلیل خاصیت تنفس پذیری بالا  بیشتر در تولید کفش و لباس استفاده می شود.
زیرا، باعث می شود که کفش و لباس عرق نکند و باعث ایجاد بوی بد نشود.  همچنین بسیار منعطف می باشد و از قیمت مناسب تری نسبت به سایر چرم ها برخوردار است و تنوع طرح و رنگ آن مختلف می باشد.
چرم گاوی خام بعد از اینکه از  بدن گاو جدا شد، تا وارد بازار شود مراحل متعددی را پشت سر می‌گذارد تا مورد استفاده قرار بگیرد.  چرم های گاوی به صورت نرم و خشک با ضخامت های گوناگونی برای تولید انواع کفش و کیف، دستکش، پالتو و غیره استفاده می شود.
ضخامت چرم گاوی بالا می باشد و همین عامل باعث ماندگاری و دوام  و عمر بالای آن است  که مردم بیشتر به همین دلیل نسبت به استفاده از این چرم گرایش دارند.
کفش های تهیه شده از چرم گاوی خام به دلیل انعطاف پذیری که دارند ،باعث می شود که پا احساس راحتی کند و  هیچ گونه فشاری وارد پا نشود. همچنین چرم‌های گاوی برای تهیه انواع کفش های کوهنوردی و  کفش های ایمنی بسیار مناسب می باشد و  در حین راه رفتن شکل و فرم پا را می گیرد و دوباره به حالت اولیه خود باز می گردد.
موارد استفاده از چرم گاوی با توجه به اینکه چرم از کدام قسمت بدن حیوان جدا شده، جنسیت آن، شرایط آب و هوایی پرورش حیوانات، تغذیه، نحوه کشتار و سایر عوامل اینچنینی تعیین می شود.

پخش چرم گاوی ساده به صورت مستقیم

پخش چرم گاوی ساده به صورت مستقیم به دلیل کاربرد های گوناگون چرم گاوی، تقاضا برای خرید این محصول، روز به روز افزایش پیدا می کند. سالانه در کشور ما حدود ۹۰ درصد چرم خام گاوی به سایر کشورها و داخل کشور فروخته می شود.
تولید کنندگان محصولات چرمی، از اصلی ترین خریداران عمده چرم گاوی در کشور هستند.مرکز ما با  پخش چرم گاوی ساده به صورت مستقیم به شما عزیزان در خریدی با قیمتی مناسب کمک می کند.
زیرا در خرید مستقیم علاوه بر اینکه شما مستقیماً با تولیدکننده در ارتباط هستید، واسطه‌ها و تمامی عوامل که باعث افزایش قیمت محصول می‌شوند، حذف می گردد و شما می توانید محصول مورد نظر را در حجم میزان دلخواه با قیمتی بسیار ارزان تر خریداری نمایید.