فروش مستقیم چرم بزی صادراتی

انواع مختلف چرم‌ از پوست بدن حیوانات تولید می شود که با توجه به ویرگی و استقامت آن ها در کار های متفاوتی استفاده می شوند.در کل چرم بزی،گاوی و گاومیش وجود دارد که برای تولید انواع کیف،کفش وکمربند مورد استفاده قرار می گیرد.چرم بزی سبک تر از ساید انواع آن است و هم به صورت نرم تولید می شود و هم خشک.چرم بزی صادراتی بهترین نوع چرم بزی است که برای صادر کردن آن به کشورهای دیگر مناسب است برای اطلاع یافتن از این مشخصات می توان به سایت های اینترنتی رجوع کنید و خرید خود را سفارش دهید.

فروش مستقیم چرم بزی صادراتی

معرفی انواع چرم بزی صادراتی

معرفی انواع چرم بزی صادراتی چرم بزی از لحاظ کیفیت و مقاومت مابین چرم گاوی و گوسفندی قرار دارد یعنی استقامت این چرم از چرم گاوی کمتر و از چرم گوسعندی بیشتر است و دارای خاصیت انعطاف پذیری خیلی خوبی می باشد.یک نوع دیگر چرم بزی گیاهی وجود دارد که دوام زیادی ندارد و بیشتر برای آستر کیف و کفش استفاده می گردد.

این چرم چون نرم است و قابلیت انعطاف دارد به راحتی قابل تشخیص می باشد و برای محصولات متنوعی کار برد دارد.توزیع کننده چرم این چرم ها را با ذکر مشخصات در سایت های موجود در اینترنت به نمایش می گذارد و مصرف کنندگان می توانند پس از شناسایی کالای مورد نظر خود از طریق همین سایت ها اقدام به خرید کنند.

چرم بزی در مقایسه با چرم‌گاوی قیمت کمتری دارد چون دوام چرم گاوی را ندارد اما جوابگوی نیاز مردم است و می توان با آن محصولات بیشماری را تولید کرد و دوام بالایی دارد.این چرم ها اگر خشک باشند باید آن ها را نرم کرد و از روغن ها و واکس ها استفاده نمود تا چرم آسیب نبیند و شکسته نشود.

توزیع کننده انبوه چرم بزی صادراتی

توزیع کننده انبوه چرم بزی صادراتی فروش چرم در سایت های معتبر قابل انجام است و از طریق این سایت ها می توان خریدی مستقیم و بدون واسطه انجام دادو خریدار مستقیم با خود تولید کننده در ارتباط باشد و با حذف دلالان و واسطه گران بهای کمتری را برای این خرید پرداخت کنند و همچتین سبب صرفه جویی در زمان می شود.

خرید عمده این‌محصول برای صاحبان کارخانه ها و کارگاه ها می باشد و از این چرم در صنایع خود استفاده می کنند و کیف، کفش و… تولید می کنند.همچنین اگر بخواهیم از این چرم ها برای کیف های دست دوز استفاده کنید می توانید کالای مورد نظر خود را از طریق سایت ها ثبت کنید و این خرید را درب منزل تحویل بگیرید.

به طور کلی این چرم ها را پس از تولید محصول باید پشتیبانی کنند و نیاز به مراقبت ویژه ای دارند از جمله این که همیشه این چرم ها را باید به کمک‌ وازلین و روغن نرم کرده و از خراب شدن آنها جلوگیری شود.