فروش مستقیم چرم خام بزی

چرم یک محصول بسیار پر کاربرد و مفید در صنعت و تولید محصولات مختلف می باشد. در این میان چرم بزی، یکی از نمونه های بسیار مناسب برای ساختن لوازم و پوشاک است. چرم بزی خام، محصولی است که هنوز به طور کامل دباغی نشده، بلکه تنها از زوائدی مانند پشم و موی حیوان پاکسازی شده است. فروش مستقیم و بی واسطه چرم خام بزی در مراکز پخش اصلی این محصول در سطح کشور انجام می شود.

فروش مستقیم چرم خام بزی

آنچه باید از چرم بزی کراست بدانید

آنچه باید از چرم بزی کراست بدانید همانطور که می دانید چرم را از پوست بدن حیوانات مختلف حاصل می کنند و این محصول با توجه به نوع پوستی که در تولید کردن آن به کار رفته است، شکل ظاهری و میزان ضخامت، به چند دسته تقسیم می شود.

چرم بزی در دسته چرم های سبک قرار دارد. دلیل آن نیز نرمی، لطافت، ضخامت کم و وزن پایین آن است. همین مسئله آن را برای تولید کردن پوشاک یا آستری لباس های مختلف مناسب می سازد.

در این میان محصولی وجود دارد به نام چرم بزی کراست، که با چرم خام یا چرم آماده برای دوخت کمی متفاوت است. درواقع این محصول در حد وسط محصولات قبلی قرار دارد. در این بخش هر آنچه را که باید از چرم بزی کراست بدایند خدمت شما عرضه می کنیم. با ما همراه باشید.

چرم بزی کراست به محصولی گفته می شود، که از حالت خام درآمده و کاملا دباغی و فراوری شده است، تنها مرحله رنگ دهی در آن انجام نگرفته. درواقع این محصول یک چرم کاملا آماده مصرف، اما بدون رنگ می باشد.

معمولا چرم کراست بزی به رنگ خاکستری است، اما در مواردی ممکن است رنگ مشکی یا کرمی هم داشته باشد. این مسئله به خواست مصرف کننده آن برمی گردد.

معمولا تجار چرم از این محصول برای صادرات استفاده می کنند، چرا که خریداران می توانند آن را به هر شکل و رنگی در بیاورند.

خرید ارزان انواع چرم خام بزی

خرید ارزان انواع چرم خام بزی چرم بزی خام،  همان پوست حیوانات است که فقط پاکسازی گشته و به دلیل اینکه هنوز مراحل سخت و پیچیده دباغی بر روی آن انجام نشده است، نسبت به چرم آماده نرخ کمتری دارد.

خرید چرم خام بزی با قیمت ارزان، از مرکز پخش و توزیع انواع چرم امکان پذیر است. این مرکز محصولات را به شکل انبوه از کارخانه تولیدی خریداری می کند و کمترین قیمت را برای آن می پردازد. به همین دلیل هم سود ناچیزی برای فروش در نظر می گیرد.

همین امر سبب می شود که خرید چرم خام بزی از این مرجع صرفه اقتصادی خیلی بیشتری برای مصرف کنندگان داشته باشد و هزینه های آن ها را تا حد زیادی کاهش دهد.