فروش مستقیم چرم شترمرغ کراست

چرم شترمرغ کراست یکی از نمونه چرم های نامدار در صنعت ایران می باشد که فروش مستقیم آن در حال حاضر از طریق این فروشگاه اینترنتی انجام می شود. بهتر است از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید که چرم اصل شترمرغ را در اختیار شما قرار می دهند و در این زمینه فروش فوری از درب کارخانه نیز دارند.

فروش مستقیم چرم شترمرغ کراست

آشنایی مختصر با چرم شترمرغ طبیعی

آشنایی مختصر با چرم شترمرغ طبیعی یکی از گران ترین، خاص ترین و منحصر به فرد ترین چرم های دنیای امروز، چرم شتر مرغ می باشد که نوع طبیعی آن از پوست شتر مرغ به دست می آید. این محصول کاربرد فراوانی در صنعت ساخت پوشاک دارد و عمدتا برای کفش، پالتو، کت چرم و کیف استفاده می شود. اگر بخواهیم از نظر کیفیتی و نرم بودن و منعطف بودن آن را با چرم های طبیعی گاو و گوسفند مقایسه کنیم می توانیم بگوییم کیفیت چرم شترمرغ طبیعی بالاتر است.

همچنین تجربه های متعدد استفاده از این محصول نشان داده است که اصلا در گذر زمان دچار شکستگی و ترک خوردگی نمی شود و این مهم به دلیل همان آیتم نرم پذیری بالای آن می باشد.

در سطح پوست چرم شترمرغ می توانید یک سری شیار های برجسته و بر آمدگی های زیبایی را ببینید که در واقع همان فولیکول های به دست آمده از پر شتری مرغ می باشد و همین سبب شده در ظاهر نسبت به چرم های دیگر یک زیبایی خاصی را داشته باشد. همین نکته سبب شده است تا شما بتوانید در هنگام خرید، چرم شترمرغ اصلی را از چرم شترمرغ مصنوعی یا همان تقلبی شناسایی کنید.

اگر چرم شترمرغ را در دست بگیرید و آن را لمس کنید یا بکشید متوجه خواهید شد در عین نازک بودن، اما استحکام و تراکم بالایی دارد و به راحتی پاره نمی شود. حتی این محصول در مقابل گرمای زیاد و یا سرمای فصول سرد توانسته به خوبی مقاوم باشد.

توزیع کننده معتبر چرم شترمرغ کراست

توزیع کننده معتبر چرم شترمرغ کراست مراکزی که تولید کننده کیف و کفش و پوشاک هستند، همیشه تولید محصولاتی خاص را از چرم شترمرغ طبیعی کراست در نظر می گیرند تا مشتریانی که به دنبال خرید جنس مرغوب و اعلا هستند بتوانند سفارشات خود را انجام دهند.

به همین منظور توزیع چرم شترمرغ در حجم های انبوه برای استفاده در تولیدی های داخلی و یا برای صادرات به کشور هایی که استفاده بالایی از این مدل چرم دارند، از طریق این مرکز انجام می شود. یک توزیع کننده معتبر چرم در ابتدا باید مشتری خود را راهنمایی کند و همچنین خصوصیات چرم را به صورت کاملا واضح در اختیار مشتری قرار دهد تا نهایتا یک خرید رضایت بخشی برای مشتریان فراهم شود.