فروش مستقیم چرم گاوی صادراتی

چرم گاوی صادراتی، با تنوع رنگ و طرح بالا و ضخامت مناسب، مناسبترین چرم خام طبیعی برای تولید کیف، کفش، کمربند و دیگر محصولات چرمی می باشد. فروش مستقیم سورت یک چرم گاوی صادراتی با بهترین قیمت، از طریق مجموعه پیش رو انجام می گیرد. در این میان واسطه ها حذف گردیده و چرم گاوی با قیمت مناسب عرضه می گردد.

فروش مستقیم چرم گاوی صادراتی

مهم ترین خصوصیات چرم گاوی صادراتی

مهم ترین خصوصیات چرم گاوی صادراتی شما به عنوان یک خریدار آیا می دانید مشخصات و خصوصیات چرم گاوی صادراتی چیست؟

اگر چنانچه قصد خرید چرم صادراتی را دارید بهتر است پیش از خرید و سفارش به نکات زیر توجه نمایید.

  1. چرم گاوی صادراتی بایستی سورت یک یا گرید یک باشد مگر آنکه خود خریدار بنا به نیازش سورت های پایین تر را سفارش دهد. سورت یا گرید چرم، پشت هر کدام از جلد های چرم گاوی، نوشته شده است.
  2. بر سطح چرم صادراتی، هیچ گونه سوراخ و زدگی مشاهده نمی شود.
  3. سطح پشتی چرم گاوی صادراتی، پرزهایی یکدست، یکسان و یکنواخت دارد. یعنی علاوه بر اینکه مرغوبیت رخ چرم بالا است، پشت کار نیز از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.
  4. ضخامت چرم گاوی صادراتی نیز تنوع مناسبی دارد. با توجه به اینکه چه محصولی قرار است از چرم گاوی خریداری شده تولید گردد، ضخامت چرم متفاوت خواهد بود ولی غالبا بین 2 تا 3 سانتیمتر متغیر است.
  5. ابعاد و اندازه ی هر جلد چرم گاوی به طور میانگین حدود 50 فوت است.

تولید کننده بهترین چرم گاوی صادراتی

تولید کننده بهترین چرم گاوی صادراتی ایران یکی از کشورهایی است که به واسطه ی پر رونق بودن دامداری در آن، بهترین انواع چرم های طبیعی را تولید و به فروش می رساند.

شهر های تبریز، تهران، مشهد و اصفهان، برترین تولید کننده چرم گاوی صادراتی در کشور به حساب می آیند که علاوه بر تامین نیاز بازار داخل، صادر کننده چرم نیز می باشند.

در کارخانه های چرمسازی، چرم گاوی را به شکل های گوناگون زیر تولید می کنند:

  • چرم گاوی ساده
  • چرم گاوی طرح دار (طرح کروکودیل، سوسماری، پوست ماری و …)
  • چرم اشبالت گاوی
  • چرم گاوی جیر
  • چرم گاوی هورس
  • چرم گاوی الگانت، روستیک، میلینگ و …

انواع مختلف بهترین چرم گاوی صادراتی از طریق شرکت بازرگانی پیش رو به فروش می رسد.

از مزایای فروش چرم این مجموعه می توان به عرضه مستقیم و بدون واسطه، قیمت فروش مناسب و تنوع طرح و رنگ بالا اشاره نمود.

چنانچه قصد خرید عمده چرم گاوی را دارید می توانید سفارش خود را هم اکنون ثبت نمایید. برای مطلع شدن از حداقل میزان سفارش و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش شرکت تماس گرفته و سوالات خود را از ایشان بپرسید.

همچنین اگر چرم گاوی صادراتی را برای ارسال به کشور های خارجی بخواهید این مجموعه علاوه بر تامین چرم مورد نیاز شما، قادر به صادرات آن نیز می باشد.