فروش مستقیم چرم گاوی عسلی

فروش مستقیم چرم گاوی عسلی با کیفیتی شایسته و قیمتی مناسب صورت می گیرد. چرم گاوی عسلی یکی از جذاب ترین نوع چرم ها است که در تهیه انواع مختلفی از کیف های دوشی،کبف های دستی، پالتو، کاپشن، روکش های ماشین، روکش مبلمان،کفش ها و غیره استفاده های ارزشمند می شود.

فروش مستقیم چرم گاوی عسلی

آنچه باید از چرم گاوی اشبالت بدانید

آنچه باید از چرم گاوی اشبالت بدانید چرم گاوی اشبالت بسیار پرفروش است. این مدل از چرم قیمت بسیار ارزان تری در مقایسه با انواع دیگر چرم ها دارا می باشد. چرم اشبالت از لایه درونی و میانی پوست چرم گاوی تهیه می شود.این نمونه از چرم حالت مخملی دارد و پرزپرز می باشد و همانند چرم گاوی براق نیست.به زبان ساده تر به سطح زیرین پوست گاو اشبالت گفته می شود.

شاید کلمه اشبالت که به گوش میخورد، تصورمان چرم های مخملی باشند که در دوطرف چرم پرزدار باشد. اما نوع دیگر اشبالت که در تولید انوع کفش بخصوص کفش های ایمنی استفاده میگردد، چرمهای اشبالت با رخ روغنی و همانند چرمهای معمولی هستند. این مدل از چرم نیز مانند چرم های دیگر قابل تولید در رنگ های متنوع می باشد.

درحقیقت اشبالت نمونه از از چرم های جیر است که صیقل داده شده است و از ورقه ورقه شدن چرم ضخیم گاوی به دست آمده است.از چرم اشبالت در تهیه دستکش، کیف، کفش، پالتو و غیره استفاده های مفیدی می شود.همچنین برای تهیه روکش مبل ، صندلی و میز استیل و سلطنتی، مبل های راحتی، مبل های کلاسیک و فانتزی و مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد.انواع این چرم با   کیفیت  و عالی بسیار فراوان است و از این محصول بهترین استفاده های مفید صورت می گیرد.

کاربرد این محصول باکیفیت بیشتر در جهت تهیه کیف، کفش، لباس و دستکش استفاده می‌ شود. چرم گاوی طبیعی خام نوعی چرم گاوی با کیفیت و عالی است، که دارای رویه ای لطیف و متراکم می باشد، متراکمی این چرم سبب می شود که آب خیلی زود به آن نفوذ و جذب گردد. انواع چرم طبیعی خام از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است به طوری که در وسایل زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید ارزان چرم گاوی عسلی

خرید ارزان چرم گاوی عسلی

خرید ارزان چرم گاوی عسلی با کیفیتی ستودنی از طریق این شرکت تولیدی امکان پذیر می باشد.بهترین فروشنده چرم طبیعی گاوی عسلی، کالایی با ویژگی های طبیعی و بسیار بادوام و زیبا و منحصر به فرد را به تمامی مشتریان عزیز در سرتاسر نقاط کشور عرضه می نماید. قیمت چرم طبیعی اشبالت عسلی ساده و چاپی قیمتی فوق العاده ایده آل و استثنایی می باشد، این نوع چرم بسیار زیبا از چرم طبیعی گاوی ساخته شده است، بسیار زیبا و جذاب می باشد، و نیز از دوام و ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است، این نوع چرم در این کارخانه، بسیار اورجینال و ارگانیک ساخته می شود و همچنین توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را به این محصول جلب بنماید.خرید چرم گاوی عسلی با کیفیت برتر را انتخاب کرده و به سرانجام برسانید.







.