فروش ویژه چرم طبیعی شترمرغ

مجموعه ما سال های زیادی است که در زمینه تولید و فروش چرم طبیعی شتر مرغ فعالیت دارد و در تمام این سال ها سعی کرده است که محصولاتی با کیفیت را به بازار عرضه کند. به دلیل همراهی و اعتماد شما مشتریان گرامی امروزه ما توانسته ایم که اعتبار بالایی را در زمینه فروش چرم طبیعی شترمرغ به دست آوریم.

به پاس قدر دانی از این اعتماد و همراهی شما تصمیم گرفتیم که جشنواره فروش ویژه چرم طبیعی شتر مرغ را برگزار کنیم که در این جشنواره محصولات ما از تخفیفات خوبی برخوردار می باشند. 

فروش ویژه چرم طبیعی شترمرغ

4 مورد از خصوصیات چرم پای شترمرغ

4 مورد از خصوصیات چرم پای شترمرغ بهتر است ابتدا با برخی از ویژگی های منحصر به فرد چرم پای شترمرغ آشنا بشویم. چرم شتر مرغ از آن دسته از چرم هایی است که از قیمت بالایی برخودار می باشد و در تولید محصولات لوکس و شیکی مانند کیف و کفی و پالتو به کار می رود. چرم شتر مرغ از نرمی لطافت بسیار بالایی برخوردار می باشد به طوری که لطافت و نرمی آن حتی از چرم گاوو گوسفند نیز بیشتر می باشد.

چرم پای شتر مرغ ظاهری منحصر به فرد دارد که چرم هیچ حیوان دیگری به این شکل نمی باشد و آن این است که چرم پای شتر مرغ دارای شیار های رشته رشته ای است که زیبایی بسیار بالایی دارد. البته لازم به ذکر است که چرم بدن شتر مرغ دارای برجستگی هایی مربوط به فولیکول های پر شتر مرغ می باشد که این هم زیبایی هاص خود را دارد اما به پای چرم پا شتر مرغ نمی رسد.

یکی از ویژگی های خاص چرم شتر مرغ آن است که چون شکل و طرح بسیار خاصی دارد تولید کنندگان چرم های مصنوعی نمی توانند نوع تقلبی این محصول را تولید بنمایند و اگر شما چرمی تحت عنوان چرم پای شتر مرغ و با آن ویژگی های ظاهری مشاهده کردید بدانید که کاملا اصل می باشد.

چگونه چرم طبیعی شترمرغ خوب بخریم ؟

چگونه چرم طبیعی شترمرغ خوب بخریم ؟ اولین راه آن است که شما برای خرید چرم شترمرغ به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه فرمایید زیرا یک فروشگاه معتبر هیچ گاه با عرضه محصولات تقلبی اعتبار خود را خدشه دار نمی کند.

دومین راه آن است که شما به خوبی با ویژگی های چرم طبیعی شتر مرغ آشنایی داشته باشید و با دیدن و لمس کردن بتوانید جنس اصل را تشخیص بدهید که در بالا به توضیح برخی از ویژگی های چرم شتر مرغ پرداختیم. به خاطر داشته باشید که چرم شتر مرغ حتی بعد از دباغی هم نرمی و لطافت خود را از دست نمی دهد و این مهم ترین شاخص برای تشخیص چرم شتر مرغ می باشد.